معاون پارلمانی رئیس جمهور:

مدیریت کشور با ذخایر معادن ممکن است

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره معادن کشور صحبت کرد.
تصویر مدیریت کشور با ذخایر معادن ممکن است

به گزارش سایت خبری پرسون، معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به تلاش‌های دولت برای رفع مشکلات مردم گفت: هفت درصد منابع و ذخایر معدنی دنیا در ایران قرار دارد و ذخایر معادن به تنهایی می تواند کشور ما را مدیریت کند . سیدمحمد حسینی در نشست آغاز به کار رسمی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم که با حضور روسای کمیته‌های هفده‌گانه و اعضای ستاد اجرایی آن در سالن رشد سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد، اظهار داشت: امروز بسیاری از کشورهای بزرگ از جمله چین به منابع انرژی ما نیاز دارند و این منابع و ذخایر هم می‌تواند نیازهای دیگران را تامین کند و در مقابل ما هم نیازهایی که داریم را برطرف کنیم.

وی با تاکید بر تلاش همه مردم و مسئولان برای رفع مشکلات موجود افزود: رئیس جمهور کشورمان به صورت شبانه روزی در حال رفع مشکلات مردم هستند و اگر ما کار کنیم خداوند هم عنایت خواهد کرد تا نتایج و موفقیت‌ها حاصل شود.

حسینی با تاکید بر ایجاد فضای نشاط و امید در جامعه تصریح کرد: اکنون و در این مقطع که ما می‌خواهیم به امید خدا کشور را بسازیم و ایران را به عنوان یک فکر، الگو و نظام الهام بخش برای دنیا معرفی کنیم باید شب و روز با امید به خدا تلاش و همت کنیم که هم نتیجه دنیوی و آخروی را برای ما به همراه خواهد داشت.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه عده ای در صدد هستند که مردم ما را نگران و ناراحت کنند، اظهار کرد: شما در همین پاییز امسال شاهد بودید که چه اتفاقات در کشور یا به تازگی در برخی مدارس رخ داد، اما این ایام تعطیلات فرصت خوبی است که ان شاء الله آن نشاط و شادابی حفظ شود و اینکه سفرهای خانوادگی انجام می شود و اعضای خانواده در کنار هم هستند بسیار ارزشمند است.

حسینی گفت: با توجه به سیاست‌های دولت برای تعامل با دنیا، باید با تلاش مضاعف، ظرفیت‌های گردشگری کشورمان به ویژه جزیره قشم به علاقمندان صنعت گردشگری در جهان معرفی شود.

وی اضافه کرد: وجود ظرفیت‌هایی همچون سواحل زیبا، دره‌ ستاره‌ها، تنگه چاهکوه، طولانی‌ترین غار نمکی جهان، جنگل دریایی حرا، دره‌تندیس‌ها، جزایر ناز، هوای پاک و مردمان خوب جزیره قشم نشان از عنایت ویژه‌ خداوند به این منطقه دارد که باید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

حسینی همچنین تلاش دشمنان انقلاب در چند ماه گذشته را ادامه برنامه 44 سال آنان دانست و تصریح کرد: گره‌گشایی از مشکلات‌ مردم دغدغه اصلی نظام و دولت برخواسته از آرای مردم است و با توجه به برنامه‌های متوازنی که دولت در حوزه سیاست خارجی و برقراری روابط با همسایگان، کشورهای آسیایی، آفریقایی و آمریکای لاتین اجرا کرده است، در آینده شاهد اتفاقات خوب و مثبتی با هدف تقویت حوزه اقتصادی کشورمان خواهیم بود.

وی با اعلام اینکه رهبر معظم انقلاب، دستگاه‌ها و نهادهای مختلف را موظف به حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان کرده است، افزود: دولت در راستای تحقق فرامین رهبری با تمام وجود از شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان صنعتی و تولیدی حمایت می‌کند.

به گفته معاون‌ پارلمانی رئیس جمهوری، در 19 ماه گذشته دولت سیزدهم با رویکرد جذب سرمایه‌گذاری در حوزه‌های عمرانی، مسکن، جاده، نفت و گاز و مسایل مختلف اقتصادی تلاش کرده شرایط جدیدی را برای رفع مشکلات مردم فراهم کند.

منبع:تسنیم

468049