سردار سلیمانی:

اغتشاشات اخیر ‌کار کشورهای خائن بود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: آشوب های اخیر ‌با نقشه آمریکایی ـ صهیونیستی و‌ هدایت کشورهای خیانت کار انگلیس و فرانسه و آلمان اجرا شد.
تصویر اغتشاشات اخیر ‌کار کشورهای خائن بود

به گزارش سایت خبری پرسون، رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اغتشاشات اخیر ‌با توطئه آمریکایی ـ صهیونیستی و‌ هدایت کشورهای خائن انگلیس و فرانسه و آلمان انجام شد. سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی عصر امروز در همایش بزرگ شبکه تربیتی صالحین استان آذربایجان‌غربی که در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: ظرفیت شبکه صالحین برای اعلام و ابلاغ راهبردهای تمدن اسلامی فعالیت می‌کند.

وی افزود: تمدن غرب که خود را بی‌نیاز از هدایت الهی می‌دانست، بشر را به جایی رساند که امروز شاهدیم و تمام آن نتیجه جنگ‌های مشمئزکننده و پایمال کردن حقوق انسانی است. تمدن غرب با تکیه بر غارت منافع کشورهای مستضعف و مسلمان، خود را مسلط بر افکار عمومی دنیا تلقی می‌کند و در تلاش برای تغییر افکار جوانان است. لذا دشمنان با تکیه بر مکاتب فکری دوره رنسانس دنبال تغییر افکارند اما باید بدانند که چنین نخواهد شد.

سردار سلیمانی، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به عنوان نقطه مقابل تمدن غرب، ایفای نقش می‌کند و همین امر نشان‌دهنده نبود گفتمان صحیح و سالم در تمدن غرب است. امروز کار غرب به جایی رسیده که تمدن برهنگی و همجنس‌گرایی و بی‌دینی را دنبال می‌کند. آن‌ها دنبال تخریب فطرت انسانی و الهی انسان‌ها هستند.

وی گفت: تبدیل جوانان به عنصر بی‌فایده و کشاندن آن‌ها به مسیر نابودی هدف اصلی غرب است که امروز دنبال می‌شود. با تمام این موارد، پایان تمدن غرب نمایان است چرا که گفتمان آن‌ها تمام شده و جذابیت‌های محدود آن‌ها پایان یافته است.

رئیس سازمان بسیج با اشاره به اینکه کشیش‌های واتیکان چند سال قبل به این نتیجه رسیده‌اند که گفتمان اسلام غالب بر مسیحیت و دیگر ادیان است و امین امر نشانه زوال آن‌هاست، ابراز داشت: آن‌ها معتقدند که به زودی گفتمان اسلام تمام اروپا را فرا می‌گیرد.

وی گفت: تمام اقدامات نظام سلطه که با همه توان و ظرفیتش دنبال می‌کند، برای پیشگیری از گسترش گفتمان انقلاب اسلامی است. جنگ‌های صلیبی تنها نمونه‌ای از اقدامات غرب برای نابودسازی اسلامی است که شکست خورده است. آن‌ها از هر نیت شومی برای مقابله با اسلام و تقویت رژیم جعلی و غده سرطانی صهیونیست استفاده کردند و انقلاب اسلامی در برابرشان ایستاد، همین امر دلیل دشمنی آن‌ها با انقلاب اسلامی و ایران است.

سردار سلیمانی، درباره اغتشاشات اخیر کشور نیز تصریح کرد: اتفاقات اخیر در کشور که با توطئه آمریکایی ـ صهیونیستی و با هدایت کشورهای خائن انگلیس و فرانسه و آلمان انجام شد، شکست خورد چراکه براساس بیانات رهبر انقلاب، محاسبات غلط آن‌ها با برنامه‌ریزی دقیق اجرا شد و همین عامل شکستشان بود. آن‌ها عنصر مذهب را دخیل در امر نمی‌دانند و همین عامل شکست می‌شود.

وی عنوان کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران و الگوی تمدنی ما، هیچ ابایی از قبول اشتباهات نداریم و پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی مهم‌ترین هدف ماست. کارنامه انقلاب اسلامی درخشان است، این از تقدیم شهدا در دوران مختلف و بصیرت مردمی در ادوار مختلف نمایان است.

رئیس سازمان بسیج اظهار داشت: دشمن به دنبال گمراه کردن جوانان و دور ساختن آن‌ها از عرصه نقش‌آفرینی و تحول و وحدت است، این نقشه در تمام کشورهای اسلامی و منطقه در جریان است و تقسیم کار توسط دولت‌های عنود و خائن انجام شده است.

وی اضافه کرد: سفارتخانه‌های دولت‌های فرانسه، انگلیس و بقیه کشورهای غربی هر کدام در این نقشه‌پردازی نقش‌های خود را دارند و از مسیر خود وارد می‌شوند، اما نمی‌دانند که مسلمانان هوشیارند و دوران فریب آن‌ها تمام شده است.

سردار سلیمانی، در بخش دیگری از سخنان خود، در مورد نقش تربیتی بسیج گفت: ما یک تعلیم و تربیت رسمی در قالب آموزش و پرورش و با تکیه بر آموزش داریم، در این نظام تربیت مورد قبول نیست و بر آن تمرکز نشده است. در تعلیم و تربیت غیررسمی با تکیه بر خانواده و مسجد، جای خالی پرورش پر می‌شود.

وی گفت: در این میان، بسیج به عنوان حلقه وصل وارد شده و دنبال اجرا و پیاده‌سازی نظام تربیتی جامع با تکیه بر شبکه صالحین است. این امر باید در تمام سطوح بسیج پیاده شود. بحث تعلیم و تربیت بخش اصلی بسیج است که باید به آن توجه ویژه شود تا نقشه راه بسیج در سطوح مختلف با قدرت اجرایی شود.

رئیس سازمان بسیج ‌خاطرنشان کرد: در صحنه عمل باید با قدرت وارد شد و در بخش تعلیم و تربیت با تمام توان حضور یاعت. بسیج گام دوم متفاوت از گام اول است و با تجدیدنظر در اقدامات و مسیر حرکت محقق می‌شود.

وی عنوان کرد: نظام جامع تربیتی بسیج باید در تمام سطوح و رده‌ها اجرایی و پیاده‌سازی شود تا پشتیبانی‌های جدی با آسیب‌شناسی‌ها از طرف سازمان انجام پذیرد.

منبع:تسنیم

458006