یک فوتی و دو مصدوم در حادثه جاده زنجان - دندی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: هموطنان می‌توانند در صورت گرفتار شدن در حوادث و بلایا در هر ساعت از شبانه‌روز با ندای امداد ۱۱۲ تماس برقرار کرده و خدمات موردنیاز را دریافت کنند.
تصویر یک فوتی و دو مصدوم در حادثه جاده زنجان - دندی

به گزارش سایت خبری پرسون،سیدقاسم موسوی اظهار کرد: ساعت ۷:۵۰ دقیقه صبح امروز گزارش تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان گزارش شد.

وی یادآوری کرد: بلافاصله دو تیم عملیات امدادونجات از پایگاه زمستانی قلی‌کندی و عوارضی زنجان - تبریز به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در تصادف ۲ دستگاه خودروی پراید در ۲۱ کیلومتری جاده زنجان - دندی یک نفر در صحنه حادثه فوت و ۲ نفر دیگر مصدوم و پس از رهاسازی توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند. عملیات رهاسازی این سانحه رانندگی بیش از ۲ ساعت طول کشید.

این مسئول به حادثه دیگر در شامگاه گذشته اشاره کرد و افزود: یک دستگاه خودروی پراید در ۲۳ کیلومتری جاده تهم - چورزق بر اثر سانحه رانندگی آتش گرفته بود که توسط تیم‌های عملیاتی کوهستان به مصدوم این حادثه امدادرسانی شد.

موسوی تاکید کرد: هموطنان می‌توانند در صورت گرفتار شدن در حوادث و بلایا در هر ساعت از شبانه‌روز با ندای امداد ۱۱۲ تماس برقرار کرده و خدمات موردنیاز را دریافت کنند.

منبع:ایسنا

457630