تعطیلی مدارس سمنان + جزئیات

وضعیت تعطیلی مدارس سمنان توسط جانشین ستاد مدیریت بحران استان مشخص شد.
تصویر تعطیلی مدارس سمنان + جزئیات

به گزارش سایت خبری پرسون، جانشین ستاد مدیریت بحران استان سمنان با اشاره به آخرین تصمیمات این ستاد درباره فعالیت ادارات و مدارس برای فردا، از استمرار تصمیم روز گذشته این ستاد خبر داد و گفت: مدارس استان سمنان تعطیل شد.

پس از اعلام هشدار مبنی بر بارش برف و وقوع یخبندان و کاهش دید در استان سمنان و ورود جبهه هوای سرد به این استان، که منجر به تعطیلی ارائه خدمات حضوری در ادارات و دورکاری کارمندان در سراسر استان سمنان شده بود؛ پس از وقفه چندروزه در فعالیت حضوری ادارات در این استان از روز گذشته تصمیمات جدیدی درباره نحوه فعالیت دستگاه‌های اجرایی در استان سمنان اتخاذ شده و خدمات حضوری با شرایطی جدید در استان سمنان از سر گرفته شد.

محمد حمیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان و جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران این استان با اشاره به روند فعالیت ادارات استان سمنان، اظهار داشت: همه ادارات، دستگاه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و شعب بانکی در همه شهرستان‌های استان سمنان روز سه‌شنبه بیست و هفتم دی‌ماه 1401 نیز مانند امروز فعالیت خود را با تأخیر و از ساعت 9 صبح آغاز می‌کنند.

به گفته وی اتخاذ تصمیم مبنی بر تأخیر در آغاز ساعات کاری در ادارات تا روز سه‌شنبه بیست و هفتم دی‌ماه با هدف صرفه‌جویی در مصرف انرژی و تأمین گاز طبیعی برای مشترکین خانگی و کمک به پایداری جریان گاز در خطوط سراسری و همچنین کمک به بخش صنعت فعال استان سمنان اتخاذ شده است.

جانشین ستاد مدیریت بحران استان سمنان افزود: فعالیت مراکز آموزشی با تأسیسات گرمایشی که سوخت گاز مصرف می‌کنند همچنان به‌صورت غیرحضوری و در بستر شاد صورت می‌گیرد.

حمیدی اضافه کرد: البته مدارسی که برای سیستم‌های گرمایشی خود از گاز شهری استفاده نکرده و از سوخت مایع استفاده می‌کنند؛ به‌ویژه مدارس روستایی فردا نیز به‌صورت حضوری دایر خواهد بود.

وی عنوان کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم نیز بر اساس برنامه قبلی به قوت خود باقی و در تاریخ و ساعت اعلام‌شده برگزار می‌شود.

حمیدی عنوان کرد: فعالیت تمامی مراکز ستادی دانشگاه‌های استان سمنان همچون سایر سازمان‌ها و ادارات دولتی از ساعت 9 صبح آغاز و تصمیم‌گیری در خصوص برگزاری امتحانات پایان‌ترم نیز بر عهده روسای دانشگاه‌های استان است.

وی از آحاد مختلف مردم استان سمنان خواست با کاهش مصرف انرژی و به‌ویژه کاهش دمای تجهیزات گرم‌کننده مورد استفاده، امکان بهره‌مندی تمامی شهروندان از نعمت گاز را فراهم کنند.

منبع:تسنیم

457452