واکنش مداح معروف به توهین عجیب ظریف/ اگر قصدش توهین بوده محکوم به اعدام است!

مداح اهل بیت (ع) در واکنش به توهین فرهاد ظریف بازیکن والیبال به حضرت زهرا (س) پیام امام خمینی (ره) در ۹ بهمن‌ ماه سال ۶۷ نسبت به پخش مصاحبه‌ای در صداوسیما را بازخوانی کرد.
تصویر واکنش مداح معروف به توهین عجیب ظریف/ اگر قصدش توهین بوده محکوم به اعدام است!

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی رسولی مداح اهل بیت (ع) در واکنش به توهین فرهاد ظریف بازیکن والیبال به حضرت زهرا (س) پیام امام خمینی (ره) در ۹ بهمن‌ماه سال ۶۷ نسبت به پخش مصاحبه‌ای در صداوسیما را بازخوانی کرد.

هشتم بهمن‌ماه سال ۶۷ و به مناسبت تولد حضرت زهرا (سلام الله علیها) و روز زن، رادیوی جمهوری اسلامی ایران در برنامه‌ای به نام سلام، صبح به خیر در گزارشی از مخاطبینش می‌پرسد: به نظر شما الگوی امروز زنان ایرانی چه کسی است؟. اکثر مخاطبین، حضرت فاطمه را الگوی خود معرفی می‌نمایند اما یکی از مصاحبه‌شوندگان در کمال تعجب می‌گوید: «الگوی مناسب زنان ایرانی اوشین است!». اوشین نام شخصیت اصلی داستان سریالی ژاپنی به نام سال‌های دور از خانه بود که آن روزها از سیما پخش می‌شد. امام خمینی (ره) در واکنش به این ماجرای موهن، طی پیامی رسمی و علنی به شدت محمد هاشمی (رئیس وقت صدا و سیما) را مورد عتاب قرار می‌دهند. مهدی رسولی این پیام را در توئیترش نوشت:

«باسمه تعالی‌ آقای محمد هاشمی، مدیر عامل صدا و سیمای جمهوری اسلامی‌ با کمال تاسف و تاثر روز گذشته از صدای جمهوری اسلامی مطلبی در مورد الگوی زن پخش گردیده است که انسان شرم دارد بازگو نماید. فردی که این مطلب را پخش کرده است تعزیر و اخراج می‌گردد، و دست‌اندرکاران آن تعزیر خواهند شد. در صورتی که ثابت شود قصد توهین در کار بوده است، بلاشک فرد توهین‌کننده محکوم به اعدام است. اگر بار دیگر از این گونه قضایا تکرار گردد، موجب تنبیه و توبیخ و مجازات شدید و جدی مسئولین بالای صدا و سیما خواهد شد. البته در تمامی زمینه‌ها قوه قضاییه اقدام می‌نماید.

واحد رسانه‌ای هیأت ثارالله زنجان در واکنش به توهین فرهاد ظریف بازیکن والیبال به حضرت زهرا (س)، یکی از سرودهای مهدی رسولی برای ولادت حضرت با عنوان «کیه که بشناسه زهرا رو» را منتشر کرد.

متن شعر این سرود به شرح زیر است:

کیه که بشناسه زهرا رو

با نورش روشن کرد دنیا رو

نگین تو عرش اعلی رو

شأن نزول کوثر و طوبی رو

وصفش نگفته پیداست

خونش بهشت دنیاست

میگن همه مادرها

مادر که میگن زهراست

برو نجف امشب فریاد بزن

مبروک مبروک یا ابالحسن

همشهری

457297