بیانیه وزارت ورزش در پی هتک حرمت یک والیبالیست به حضرت فاطمه (س)

وزارت ورزش و جوانان با انتشار بیانیه‌ای توهین به مقدسات توسط یک ورزشکار را به شدت محکوم کرد.
تصویر بیانیه وزارت ورزش در پی هتک حرمت یک والیبالیست به حضرت فاطمه (س)

به گزارش سایت خبری پرسون، روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد ائمه اطهار خط قرمز جامعه ایران به حساب می‌آیند و توهین به مقدسات و بی‌احترامی به بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به شدت محکوم است. این وزارتخانه با انتشار بیانیه‌ای توهین به مقدسات توسط یک ورزشکار (فرهاد ظریف) را به شدت محکوم کرد.

متن بیانیه روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان به این شرح زیر است:

ورزشکاران و قهرمانان ایران اسلامی همواره به پشتوانه‌ اعتقادات خود در رویدادهای رقابتی حاضر شده و توانمندی خود را برای اهتزاز پرچم کشورمان به منصه‌ ظهور رسانده‌اند اما بی‌احترامی بی‌شرمانه اخیر یک والیبالیست سابق به بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گذر از خطوط قرمز، موجی از نارضایتی و انزجار را به‌دنبال داشته که به طرق مختلف منعکس شده و وزارت ورزش و جوانان به‌شدت این‌گونه رفتار را که بر خلاف ارزش‌های ایرانی- اسلامی است، محکوم می‌کند.

این وزارت‌خانه به نمایندگی از جامعه‌ پرافتخار ورزشکاران انزجار خود از توهین به اسوه تمام عیار مکارم و قله رفیع فضائل را اعلام می‌کند و بی‌تردید جامعه ورزش همچون گذشته و بیش از پیش با توکل به پروردگار عظیم‌الشان و توسل به ائمه معصومین در میادین ورزشی به افتخارآفرینی برای کشورمان خواهد پرداخت.

فرهاد ظریف، عضو پیشین تیم ملی والیبال ایران همزمان با ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) با انتشار یک عکس نوشته در اینستاگرام به مقدسات اسلام توهین کرد.

در این استوری اینستاگرامی که فرهاد ظریف در روز مادر ۱۴۰۱ به اشتراک گذاشته، این والیبالیست ایرانی در اقدامی بی شرمانه توهین وقیحانه ای به مقدسات اسلامی کرده است.

گفتنی است، کاربران فضای مجازی نیز واکنش های منفی گسترده ای به استوری فرهاد ظریف بازیکن پیشین تیم ملی والیبال ایران نشان دادند و خواستار عذرخواهی هرچه سریعتر او از مردم ایران اسلامی شدند.

منبع: ایرنا

457222

نظرات شما ( 2 نظر )

محمدی |
سه شنبه 27 دی 140123:27
ولوله فاطمه لما خلقتکما،!!!! بی‌شرمی دراین حد نمیترسی ازغصب و خشم خدا؟،؟،اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمدوال محمدواخرتابع له علی ذالک
محمد جواد |
سه شنبه 27 دی 140114:17
بعضیا(؟)فکر میکنند بیشتراز خدا میفهمند