سرقت‌های سریالی با کلاه‌گیس و شال زنانه

نظافتچی یک پاساژ، مچ سارق سریالی را گرفت و او را دستگیر کرد.
تصویر سرقت‌های سریالی با کلاه‌گیس و شال زنانه

به گزارش سایت خبری پرسون، مجرم سابقه‌دار که هربار پس از آزادی از زندان، سرقت‌هایش را از سر می‌گرفت در آخرین سرقت خود با هوشیاری نظافتچی پاساژ، دستگیر شد.

متهم این پرونده که معتاد به شیشه است تا پیش از این 4 مرتبه به اتهام سرقت و زورگیری دستگیر شده و به زندان افتاده بود. او آخرین بار دو‌ماه قبل از زندان آزاد شد و نقشه سرقت تازه‌ای کشید. مجرم سابقه دار قدم در پاساژهای معروف و بزرگ تهران می‌گذاشت و پس از ورود به سرویس بهداشتی‌ها، در فرصتی مناسب دست به سرقت شیرآلات آنجا می‌زد. سپس آنها را درون کوله پشتی‌اش قرار می‌داد و فرار می‌کرد. این سارق سابقه‌دار در آخرین سرقت قدم در یکی از پاساژهای تهران گذاشت و پس از سرقت در حال ریختن وسایل درون کیف کوله‌اش بود که یک نظافتچی مچ وی را گرفت. مرد نظافتچی وقتی دید سارق شیرآلات سرویس بهداشتی را سرقت کرده، به سمت او رفت و با سارق درگیر شد. سارق تقلا می‌کرد تا هر طور شده خودش را از مخمصه نجات بدهد اما مرد نظافتچی با جارو ضربه‌ای به او زد و سارق زمین‌گیر شد. به این ترتیب متهم دستگیر و وقتی پلیس در محل حادثه حاضر شد، در بازرسی از کیف وی، کلاه گیس و یک شال زنانه به همراه وسایل سرقتی کشف شد.

سارق دراین باره گفت:معمولا پس از انجام سرقت‌ها، کلاه گیس بر سرم می‌گذاشتم و شالی دور دهانم قرار می‌دادم تا چهره‌ام مشخص نشود. چون من یک مجرم سابقه‌دار هستم و این بار پنجمی است که دستگیر می‌شوم. وی ادامه داد:انگیزه‌ام از ارتکاب سرقت، تامین هزینه اعتیادم بود. من معتاد به شیشه هستم و جای مشخصی برای زندگی ندارم. به همین دلیل ناچار بودم دست به سرقت بزنم تا هزینه زندگیم تامین شود. این شیوه را هم در زندان آموختم و بعد از سرقت شیرآلات را می‌فروختم تا پول خورد و خوراک وموادم را به‌دست آورم اما در آخرین سرقت نظافتچی پاساژ مچم را گرفت و چون معتادم نتوانستم در جدال با او، موفق به فرار شوم. براساس این گزارش، متهم به دستور بازپرس ویژه سرقت بازداشت شد و برای انجام تحقیقات بیشتر و شناسایی شاکیان احتمالی در اختیار مأموران اداره آگاهی تهران قرار گرفته است.

منبع: همشهری

456839