جزئیات شگفت‌انگیز از قرارداد رونالدو در عربستان

کریستیانو رونالدو قرار است حقوق سالانه ۱۷۵ میلیون پوندی خود را با تبلیغ میزبانی عربستان سعودی برای جام‌جهانی ۲۰۳۰ دو برابر کند و درآمد خود را به نزدیک یک میلیون پوند در روز برساند.

تصویر جزئیات شگفت‌انگیز از قرارداد رونالدو در عربستان

به گزارش سایت خبری پرسون، کریستیانو رونالدو قرار است حقوق سالانه ۱۷۵ میلیون پوندی خود را با تبلیغ میزبانی عربستان سعودی برای جام‌جهانی ۲۰۳۰ دو برابر کند و درآمد خود را به نزدیک یک میلیون پوند در روز برساند.

کریستیانو رونالدو، مهاجم کهنه‌کار پرتغالی، ماه گذشته پس از اخراج شدن از منچستریونایتد با النصر قرارداد امضا کرد. رونالدو قرارداد دو ساله ۱۷۵ میلیون پوندی برای هر فصل با تیم لیگ حرفه‌ای عربستان منعقد کرد و این تازه آغاز درآمدهای او در خاورمیانه خواهد بود. به گزارش خبرگزاری فرانسه، رونالدو ۱۷۵ میلیون پوند دیگر را برای تبلیغ میزبانی عربستان برای جام‌جهانی ۲۰۳۰ به جیب خواهد زد.

مشخص نیست که آیا این ۱۷۵ میلیون پوند مبلغ مقطوع خواهد بود یا خیر، اما ممکن است رونالدو با قبول این درخواست، ۳۵۰ میلیون پوند در یک سال به دست بیاورد.

هر گونه دخالت در تلاش‌های عربستان سعودی برای میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۰ باعث می‌شود که ستاره سابق رئال‌مادرید پیشنهاد رقیب کشور خود را ارتقا دهد. چراکه پرتغال هم در کنار اسپانیا و اوکراین در حال آماده شدن برای کسب حق میزبانی مسابقات ۲۰۳۰ است. اسپانیا قبلاً میزبان جام‌جهانی بوده، در حالی که پرتغال و اوکراین هنوز این افتخار را کسب نکرده‌اند. عربستان سعودی در کنار مصر و یونان در مسابقاتی که در سه قاره برگزار خواهد شد، شرکت می‌کند.

سخنگوی رونالدو موافقت او برای تبلیغ جام‌جهانی ۲۰۳۰ را رد کرده است.

منبع: خبر ورزشی

456291