دمای اراک فردا به منفی ۵ درجه می‌رسد

مسئول واحد پیش بینی هواشناسی استان مرکزی گفت: با توجه به بارش برف در اکثر مناطق استان، دمای اراک فردا منفی پنج درجه سانتیگراد خواهد بود.
تصویر دمای اراک فردا به منفی ۵ درجه می‌رسد

به گزارش سایت خبری پرسون،رضا مرادی ، اشاره به آغاز بارش ها از بامداد امروز در بخش هایی از استان مرکزی، بیان کرد: در حال حاضر در نیمه جنوبی استان همچنان بارش ها ادامه دارد و پیش بینی می شود که تا پایان امشب آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با رگبارهای پراکنده برف را در اکثر مناطق استان داشته باشیم.

وی افزود: در سامانه بارشی فعلی، تاکنون دو میلیمتر بارش(آب برف)به صورت متوسط در استان دریافت شده است. بیشترین بارش با ۸ میلیمتر مربوط به خمین بوده و بارش ها در اراک به عنوان مرکز استان به ۶ میلیمتر رسیده است.

مرادی با بیان اینکه در مناطق شمالی استان همچون ساوه و آشتیان بارشی دریافت نشده است، افزود: امروز سامانه از استان عبور می کند و احتمال بارش برف به شکل رگبار در ساعات عصر وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه از امشب کاهش دما را خواهیم داشت، گفت: اراک امروز دمای منفی یک درجه سانتیگراد را تجربه کرد و فردا این دما به منفی پنج درجه سانتیگراد می رسد و در دیگر مناطق استان نیز حدود ۴ درجه کاهش دما پیش بینی می شود. با توجه به میزان بارش ها قطعا فردا یخبندان را شاهد خواهیم بود.

منبع:ایسنا

456242