نادیده گرفتن دستاوردهای دولت سیزدهم از اهداف اغتشاشات اخیر

همزمان با ایام ولادت بانوی دو عالم و هفته گرامیداشت مقام زن، فرماندار قزوین در نشستی صمیمی با اصحاب رسانه استان قزوین ، خلاصه ای  از عملکرد ۹ ماه همراهی با مردم در کسوت فرمانداری قزوین را به اطلاع اهالی رسانه و مطبوعات رساند .
تصویر نادیده گرفتن دستاوردهای دولت سیزدهم از اهداف اغتشاشات اخیر

به گزارش سایت خبری پرسون، عباس کاظمی با بیان نقش رسانه ها در فرصت خدمت رسانی مسئولان گفت : اگر بخواهیم از این فرصتی که برای خدمت به مردم در اختیار داریم کمال بهره راببریم راهی جز مشورت و کمک اهالی رسانه نداریم.

کاظمی با گریزی به اتفاقات سه ماهه گذشته در سطح کشور و به بهانه مرگ عادی یک دختر آن را یک جنگ بدیع و تمام عیار برای ما و دشمنان نظام تلقی و خاطر نشان کرد: ریل گذاری خدمترسانی و فساد ستیزی دولت آیت الله رئیسی از ابتدای تشکیل دولت مصمم و با قدرت و در شرایط بسیار سخت، کسری بودجه و خزانه منفی ، پایه ریزی شد که به مذاق دشمنان خوش نیامد و از همان ابتدا به دنبال مایوس کردن مردم بودند ولی دولت سیزدهم با تامین واکسن در ابتدای کار عزم خود را در ورطه کرونا برای تامین سلامتی ملت جزم کرد و در در حوزه آبرسانی در سطح ملی، قراردادهای بین المللی همچون شانگهای و قرار داد روسیه دستاوردهای خوبی بدست آورد.

‌فرماندار قزوین در بخش دیگری از سخنانش از اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان به افزایش تعداد مشرکین در حوزه برق و گاز تا آماده سازی مجتمع های آبرسانی در قاقازان ، چغور و الموت شرقی اشاره کرده و افزود : در این ۹ ماه اقداماتی همچون مسدود سازی ۱۰۹ چاه غیر مجاز ، ارائه ۶۹۷ فقره تسهیلات روستایی ، بازنگری طرح هادی ، صدور اسناد مالکیتی برای روستاییان و اراضی آنها ، اشتغالزایی ، خرید گندم تضمینی و زیتون ، استخر های معیشتی و قرار گرفتن ۳۶ هکتار از باغات قدیم آباد در شبکه تحت فشار قرار گرفته اند .بدلیل کمبود زمین ، قزوین جزء ۳ شهر گران کشور است.

کاظمی با اشاره به اختصاص رتبه اول اقدام ملی مسکن به قزوین خاطر نشان کرد : در دولت سیزدهم موضوع شهرک اندیشه بعد از ۲۰ سال حل شد و بیش از ۱۰۰۰ خانوار در آنجا مسکن خواهند شاخت و عظیمیه هم در مراحل انجام نهایی است ..سایت مسکن در مهرگان بارگزاری شده و در حال حاضر ۱۶۷۰۰ ثبت نام که مراحل واریزی انجام داده اند و درخواست برای اقبالیه ، کوهین و معلم کلایه به شدت پایین است در اعتراض، توهین به مقدسات نیست.

کاظمی در بخش پایانی سخنانش قزوین را در حوادث اخیر جزء ۵ شهر آرام کشور دانست که دلیل آن هم حضور مردمی متدین و با اصالت در این شهر است.

وی تاکید کرد : اعتراضات مسالمت آمیز مثل اعتراض مالکین شهرک اندیشه ، روستاییان ، نانواییان و معلمان داشته ایم که در فضایی آرام اعتراض آنها شنیده شده حل و فصل به دنبال داشته است .

وی در خصوص حوزه نان گفت: قطعا نظارت های بهداشتی بر نانوایی ها را تقویت کرده و ۱۴ شگرد تخلف در حوزه عرضه نان شناسایی شده که در مسیر رسیگی است

456221