تا پایان رسیدگی به پرونده هواپیمای اوکراینی با دستگاه‌های مسئول همکاری می‌کنیم

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت سانحه هواپیمای اوکراینی بر همکاری با دستگاه های مسئول تاپایان رسیدگی به این پرونده تاکید کرد.
تصویر تا پایان رسیدگی به پرونده هواپیمای اوکراینی با دستگاه‌های مسئول همکاری می‌کنیم

به گزارش سایت خبری پرسون، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت سالروز شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه غم‌انگیز سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی در ١٨ دی‌ماه ١٣٩٨ که به دلیل شرایط خاص دفاعی و امنیتی حاکم بر کشور و تشخیص اشتباه واحد پدافندی رقم خورد، ملت ایران، رهبری عزیز و نیرو‌های مسلح را عمیقاً داغ‌دار کرد.

بی‌شک شهادت این عزیزان، بیش از داغ از دست دادن همرزمان شهیدمان در دفاع مقدس و دیگر شهدای انقلاب اسلامی، ما را متأثر و غمگین کرد.

ضمن تسلیت سالروز شهادت جمعی از بهترین فرزندان ایران اسلامی به خانواده‌های داغ‌دار آن‌ها، ستاد کل نیرو‌های مسلح همان‌گونه که از ابتدای این حادثه تلخ کوشیده است با تودیع حقوق قانونی خانواده‌های معظم شهیدان، مسئولانه با این موضوع برخورد کند، همچنان بر این طریق استوار است و چنان‌که ملت شریف ایران استحضار دارند، پرونده حقوقی این حادثه در دستگاه قضایی مفتوح و تحت رسیدگی حقوقی در دادگاه صالحه می‌باشد و تا پایان رسیدگی به این پرونده از هرگونه همکاری با دستگاه‌های مسئول فروگذار نخواهد شد.

455860