آقاتهرانی:

قانون حجاب، مدت‌ها قبل تصویب شده / گزارش عملکرد دستگاه‌ها در رابطه با اجرای قانون حجاب در صحن قرائت می‌شود

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه دستگاه‌های دولتی باید در خصوص حجاب به وظایف خود عمل کنند، از قرائت گزارش عملکرد دستگاه‌ها در رابطه با اجرای قانون حجاب در صحن خبر داد.
تصویر قانون حجاب، مدت‌ها قبل تصویب شده / گزارش عملکرد دستگاه‌ها در رابطه با اجرای قانون حجاب در صحن قرائت می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه دستگاه‌های دولتی باید در خصوص حجاب به وظایف خود عمل کنند، از قرائت گزارش عملکرد دستگاه‌ها در رابطه با اجرای قانون حجاب در صحن خبر داد.

مرتضی آقا تهرانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۸ دی‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: اهانت نشریه فرانسوی به مقام معظم رهبری امری بی‌سابقه‌ای نیست، آنها مدعی آزادی هستند اما به همه مقدسات ملت‌ها توهین می‌کنند که اشتباه بزرگی است.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امام (ره) به ما یاد داد که هدف از ایجاد حکومت اسلامی برقراری، برپا شدن و حیات یافتن دین اسلام است. یکی از احکام جدی اسلام نیز حجاب است، خواهران ما الحمدالله مراعات می‌کنند بنابراین قبل از اینکه موضوع حجاب در جامعه ما مطرح شود باید در دستگاه‌ها مطرح شود لذا دستگاه‌های دولتی به این موضوع ورود کرده و به وظیفه خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه قانون حجاب مدت‌ها قبل تصویب شده است، عنوان کرد: متأسفانه برخی فکر می‌کنند نمره نامه‌ نانوشته ۲۰ است در حالی که نمره آن صفر بوده بنابراین وقتی ناجا به موضوع حجاب ورود کرد مورد حمله قرار گرفته و هم اکنون نیز به آن حمله می‌شود. ان‌شاء الله در گزارشی که در مجلس قرائت خواهیم کرد میزان ورود مسئولان مختلف به این موضوع را مطرح خواهیم کرد. امیدواریم بیشتر و بهتر به این موضوع توجه شود، از مردم نیز برای نوشتن طومار به مجلس تشکر می‌کنم.

455798