مطالبه مردم اردستان /تکمیل باند دوم جاده اردستان - اصفهان

رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان گفت: محور اردستان - اصفهان با توجه به قرار گرفتن‌ کارخانه سیمان در کنار این جاده و حجم زیاد تردد خودرو های سنگین مسیری حادث خیز است و تکمیل محور یادشده مطالبه مردم این شهرستان است.
تصویر مطالبه مردم اردستان /تکمیل باند دوم جاده اردستان - اصفهان

به گزارش سایت خبری پرسون،سید امیرحسین زرگری روز یکشنبه افزود: طول محور اردستان - اصفهان در محدوده شهرستان اردستان ۸۷ کیلومتر است و عملیات اجرایی تکمیل باند دوم این محور سال ۱۳۸۶ آغاز شده و تا کنون ۸۰ کیلومتر این مسیر تکمیل شده و ۷۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

وی اظهار کرد: تکمیل هفت کیلومتر باقی مانده این محور نیازمند ۵۶ میلیارد تومان اعتبار دیگر است و اگر این اعتبار امسال تخصیص یابد محور اردستان - اصفهان تا پایان سال ۱۴۰۳ تکمیل می شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان بیان کرد:محور یادشده اصلی ترین راه ارتباطی اردستان با اصفهان است که از جنوب غرب اردستان به سمت اصفهان امتداد داشته و از شهرهای کمشچه و حبیب آباد اصفهان عبور می کند.
زرگری گفت: قسمت باقیمانده باند دوم محور اردستان - اصفهان نیاز به احداث ۲ دستگاه پل زیر گذر در مسیر عبور قطار تهران- اصفهان، زیرسازی، دولایه آسفالت و ساخت ۱۲۰۰ متر کمربندی شهر کمشچه دارد.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

منبع:ایرنا

455753