تشکیل کمیته‌های علمی و داوری استانی جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار

محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران از تشکیل کمیته‌های علمی و داوری انتخاب نفرات برتر هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار خبر داد.
تصویر تشکیل کمیته‌های علمی و داوری استانی جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمدعلی فقیه گفت: با پایان مهلت فراخوان این جشنواره کمیته‌های داوری استانی هر دستگاه آموزشی در حال برگزاری است که پس از بررسی سوابق و رزومه تحصیلی واجدان شرایط و براساس شاخص‌های اختصاصی هر دستگاه مصوب شورای سیاستگذاری جشنواره، نسبت به انتخاب نفرات برتر استانی و ملی اقدام می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود و از مقام علمی و فرهنگی دانشجویان، دانش‌آموزان و طلاب معزز شاهد و ایثارگر در سطح ملی تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد.

فقیه ادامه داد: هفتمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با تعامل، مشارکت و همکاری دستگاه‌های آموزشی عضو طرح شاهد شامل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت آموزش‌وپرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با هدف ارزیابی سالیانه دستاوردها و نتایج طرح شاهد و افزایش تحرک و نشاط تحصیلی در میان جامعه هدف طرح شاهد با حضور مسئولان عالی‌رتبه کشور در سطح ملی برگزار می‌شود و نسبت به معرفی چهره‌های شاخص و برتر علمی و آموزشی شاهد و ایثارگر اقدام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در جشنواره هفتم از دانشجویان، طلاب و دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر شامل: همسر و فرزند شهید، آزادگان، جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان که از طریق کمیته‌های علمی و داوری انتخاب شده‌اند، تجلیل می‌شود.

455750