استان قزوین در اجرای طرح جهش مسکن رتبه نخست را کسب کرد

استاندار قزوین گفت: بر اساس گزارش اعلام شده در دیدار هیئت دولت با استانداران، استان قزوین رتبه نخست اجرای طرح جهش مسکن را کسب کرده است.
تصویر استان قزوین در اجرای طرح جهش مسکن رتبه نخست را کسب کرد

به گزارش سایت خبری پرسون،محمدمهدی اعلایی ظهر شنبه در جلسه شورای تأمین مسکن استان قزوین اظهار داشت: کسب رتبه نخست در اجرای طرح جهش مسکن در مقایسه با استان‌های دیگر اعلام شده است و این موضوع مسئولیت مدیران استان را در تکمیل این پروژه سنگین‌تر می‌کند و باید با پیگیری بیشتری موضوعات را دنبال کرد.

وی افزود: ارزیابی کلی نشان دهنده این است که ظرف چند ماه گذشته اقدامات خوبی در حوزه طرح جهش مسکن در استان اتفاق افتاده است و در عمل شاهد پیشرفت پروژه‌ها هستیم که باید همین رویه ادامه پیدا کند.

اعلایی گفت: اعضای این طرح و کسانی که ذی‌نفعان این طرح هستند باید در تأمین آورده خود تلاش کنند چراکه بخش مهمی از این پروژه‌ها با آورده مردم باید دنبال شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه پیمانکاران باید حساب‌های خود را در بانک‌های استان بیاورند، اضافه کرد: بانک‌های عامل استان قزوین خوشبختانه تا امروز همکاری مناسبی را در راستای اجرای این طرح داشته‌اند و تسهیلات مورد نیاز تأمین خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه امیدواریم با اجرای این طرح که یکی از سیاست‌های عمده دولت است، تعدادی زیادی از مردم صاحب مسکن شوند، اظهار داشت: با توجه به تفویض اختیار به استان‌ها در زمینه اجرای طرح جهش مسکن، استان قزوین از تجربیات موفق گذشته استفاده و از تجربه‌های ناموفق درس خواهد گرفت و تمامی تلاش خود را برای ساخت منازل با کیفیت و ایمن انجام خواهد داد.

منبع:خبرگزاری مهر

455589