مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس

توزیع 2 هزار چهیزیه در رزمایش احسان نبوی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس گفت: در راستای کمک به مدد جویان زیر پوشش این نهاد مردمی 2 هزار سری جهیزیه به روج‌های جوان در قالب رزمایش احسان نبوی در استان فارس توزیع می شود.
تصویر توزیع 2 هزار چهیزیه در رزمایش احسان  نبوی

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس گفت: به مناسبت میلاد امام حسن عسکری (ع) رزمایش احسان نبوی در قالب توزیع 2 هزار جهیزیه برای زوج‌های زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) توزیع می‌شود.

مرتضی موصلی در حاشیه توزیع جهیزیه اظهارداشت: یخچال، اجاق‌گاز، فرش، تلویزیون، لباسشویی و جاروبرقی ازجمله اقلام اساسی زوج‌های جوان زیرپوشش این نهاد مردمی است.

وی خاطرنشان کرد: ارزش هر سری از جهیزیه‌ها افزون بر 230 میلیون ریال با تخفیف 20 درصدی که ارزش واقعی آن در بازار در کارخانه‌ها 300 میلیون ریال برآورد شده که درمجموع 460 میلیارد ریال اعتبار اختصاص‌یافته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس تصریح کرد: بیش از 30 درصد منابع موردنیاز رزمایش نبوی از محل خیران و نیکوکاران استان فارس تأمین و 70 درصد این اقلام از محل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس در مدت چند روز آینده در اختیار زوج‌های جوان قرار می‌گیرد.

موصلی بیان داشت: حدود 5 درصد از این اقلام به سایر نیازمندان در استان فارس اختصاص‌یافته است و این روند همچنان با کمک خیران نیکوکار ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در 6 ماهه سال جاری هزار و 400 سرس جهیزیه به زوج‌های جوان اختصاص‌یافته که با توزیع 2 هزار جهیزیه به 3 هزار و 400 جهیزیه افزایش پیدا می‌کند و در این راستا در تلاش هستیم تا پایان امسال زمینه ازدواج 6 هزار زوج جوان را فراهم و در تأمین اقلام اساسی اقدام کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس ابراز داشت: توجه به برگزاری دوره‌های آموزشی در قبل و بعد از شکل‌گیری ازدواج توسط حوزه فرهنگی در دستور کار این نهاد مردمی است.

موصلی اظهارداشت: بستری فراهم‌شده همسرانی که شاغل نیستند در قالب اشتغال و کسب‌وکار خرد به مبلغ 1500 میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه در اختیار جامه هدف قرار گیرد.

455424