واکنش‌ها به قسمت سوم از فصل دوم سریال پوست شیر

روز گذشته قسمت سوم از فصل دوم سریال پوست شیر با واکنش مثبت مخاطبان همراه شد.
تصویر واکنش‌ها به قسمت سوم از فصل دوم سریال پوست شیر

به گزارش سایت خبری پرسون، روز گذشته قسمت سوم از فصل دوم سریال نمایش خانگی «پوست شیر» پخش شد. سریالی به کارگردانی جمشید محمودی، کارگردان افغانستانی سینمای ایران و بازی درخشان شهاب حسینی، هادی حجازی‌فر و پانته‌آ بهرام که این روزها توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.

حالا با پخش قسمت سوم از فصل دوم این سریال مخاطبان واکنش‌های گسترده‌ای به آن نشان داده‌اند و بسیاری از مخاطبان این قسمت را وحشتناک و دردناک توصیف کرده‌اند.

در خلاصه این داستان آمده است: «تو این دنیا هیچ‌‌چیز اندازه خانواده‌ ارزش جنگیدن نداره.»

کاربری به نام علی در توییتر خود نوشته است: «این قسمت پوست شیر خیلی عالی بود. از دیشب یه حالی هستم.»

یک مخاطب دیگر نوشته است: «این قسمت سریال پوست شیر یک جون از جون‌هام کم کرد.»

آرمین در توییتر خود نوشته است: «هر قسمت از پوست شیر را که می‌بینم روحم به تاراج می‌ره و قلبم با هر سکانس خرد می‌شود.»

یکی از مخاطبان بعد از پخش این قسمت در توییتر خود نوشته است: «می‌دونم ۹۸‌درصد رضایت از کجا اومده. این فیلم محشره. بازی بازیگرا عالیه، فیلم‌نامه، کارگردانی و... همه‌چی همه‌چی.»

مخاطب دیگری نوشته است: «من معمولا در مورد فیلم‌ها و سریال‌ها نظری نمی‌دم، اما بحق این سریال و مخصوصا قسمت سوم بسیار عالی بود، سریالی که به‌معنای واقعی کلمه به تماشگرش احترام می‌ذاره.»

یکی دیگر از مخاطبان نوشته است: «هادی حجازی‌فر‌، آقا نعیم‌، اون‌قدر با بازی خوبت ما رو همراه خودت کردی که عاشق‌بودن یک پدر رو با تمام وجود احساس کردیم و هرلحظه دلمون خواست سر خستگیاتو روی سینه بگیریم برای دلواپسی‌هات، واسه سادگیت بمیریم‌. باور کردیم قلب تو قلب پرنده‌س، پوستت اما پوست شیر.»

مخاطب دیگری به نام علی در واکنش به این قسمت سریال پوست شیر نوشته است: «به جرئت می‌گم روی دست این فیلم تا الان فیلم ایرانی نیومده. واقعا همه عوامل این فیلم عالی کار کردن و آدم رو به اوج هیجان می‌برن و من واقعا لذت بردم از تماشاش مخصوصا قسمت سوم، ‌عالی بود، عالی»

وقتی شما چرخی در میان واکنش‌های مردم درباره این قسمت سریال پوست شیر در پلتفرم‌های ارائه‌دهنده این سریال می‌زنید، متوجه می‌شوید که مخاطبان چه نظری درباره این سریال و سرگذشت شخصیت‌های آن دارند.

کاربری به نام فرزان نوشته است: «کامران تفتی هم نقشش روخوب بازی کرده، آفرین بهش. آقای حجازی‌فر هم که دیگه خدای بازیگریه، چقدر افتخارمی‌کنم.»

مخاطب دیگری نوشته است: «بدون شک بهترین و قوی‌ترین فیلم تاریخ ایران تا الان. این قست هم که معرکه بود، آخ که چقدر اشکمون دراومد با سکانس آخر، دیگه تو این قسمتم ثابت شد که اصلا نباید به رضا پروانه شک کرد، چون اگه کار رضا بود، اونجا به نعیم همون اول می‌گفت اسلحه خالیه و نمی‌ذاشت نریمان اعتراف کنه.»

یکی دیگر از مخاطبان نوشته است: «اگر کار رضا پروانه باشه، سناریو فیلم می‌شه عین فیلم شنای پروانه، چون توی اون هم رفیق امیر آقایی بهش خیانت کرد. در نتیجه بعید می‌دونم بخوان سناریو تکراری رو بسازن.»

سریال پوست شیر در پلتفرم‌های اینترنتی چهارشنبه‌ها ساعت هشت صبح منتشر می‌شود و حالا مخاطبان منتظرند تا در قسمت چهارم از فصل دوم رازهای جدیدی از این سریال برایشان فاش شود.

منبع: شهرآرانیوز

455402

نظرات شما ( 1 نظر )

شاپرک |
جمعه 23 دی 140111:53
سلام و خدا قوت من نمیدونم چرا از ناپدری ساحل بازجویی نمیکنن در صورتی که ایشان جزو اولین کسانی هست که باید بازجویی میشد