نائب رئیس شورای شهر اردبیل خبر داد:

اجرای بیش از ۵ هزار میلیارد تومان پروژه مشارکتی در راستای درآمد پایدار

نائب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: در دور ششم شورای شهر،بیش از ۵ هزار میلیارد تومان طرح شاخص مشارکتی شهرداری با بخش خصوصی در راستای درامد پایدار شهری در حال انجام است.
تصویر اجرای بیش از ۵ هزار میلیارد تومان پروژه مشارکتی در راستای درآمد پایدار

به گزارش سایت خبری پرسون،بهزاد عباسزاده ۱۴ دی در دیدار با احزاب اصولگرای اردبیل با بیان اینکه بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری اردبیل ۱۴۰۰ میلیارد تومان بوده است، افزود: ۵ هزار میلیارد تومان ارزش سرمایه ای است که شهرداری و شورا دراین زمینه تلاش کرده و این طرح های مشارکتی را تعیین تکلیف کرده و اجرا خواهند کرد.

عضوشورای شهر اردبیل گفت: به زودی کاتالوگ و دفترچه فرصت های سرمایه گذاری نیز در حوزه های مختلف عمرانی،فرهنگی،ورزشی و .... برای ۵منطقه شهری در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

عباسزاده گفت: بنده در طول چند ماه گذشته شاهدم که شورا و شهرداری اردیبل در یک و نیم سال گذشته در خصوص درآمد پایدار شهری گام های بسیار محکم و آینده دار در حوزه درامد شهری برداشته اند که منت دار تلاش همکارانم در شورای شهر اردبیل هستم.

وی با بیان اینکه مسیر درست آینده این شهر در حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت است، اضافه کرد: اگر با نگاه عالمانه،علمی و فنی و خارج از هرگونه احساس به حوزه سرمایه گذاری بنگریم قطعا آینده این شهر در حوزه درآمد پایدار بویژه درامد شهری درخشان خواهد بود.

منبع:ایسنا

455162