زمان خداحافظی با پل حافظ هم رسید

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از برداشته شدن پل حافظ در تقاطع خیابان طالقانی در ایام تعطیلات عید نوروز خبر داد.
تصویر زمان خداحافظی با پل حافظ هم رسید

به گزارش سایت خبری پرسون، ۲۲ آذرماه بود که جعفر تشکری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر و در خصوص وضعیت پل‌های موقت در تهران گفت: تعدادی پل در سال‌های پیش از انقلاب در تهران ساخته شد که این پل‌ها قرار بود موقت باشند و قرار نبود عمر آن‌ها این میزان طولانی شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران افزود: از جمله آن‌ها پلی است که در تقاطع خیابان حافظ و طالقانی قرار دارد که کارآمدی ترافیکی ندارد و می‌توان این پل را جمع کرد.

در همین راستا؛ عباس شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برداشته شدن پل حافظ در تقاطع خیابان طالقانی در ایام تعطیلات عید نوروز خبر داد و گفت: مطالعات فعلی سازمان حمل و نقل و ترافیک حاکی از این است که بود و نبود پل حافظ در تقاطع خیابان طالقاتی تأثیر چندانی در ترافیک ندارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر هزینه نگهداری این پل به اندازه به هزینه خود پل است و بر همین اساس به صرفه است که این پل در صورتی که تأثیر چندانی بر ترافیک ندارد، برداشته شود.

وی اظهار کرد: پل حافظ که در تقاطع جمهوری قرار دارد، در حال حاضر در فاز مطالعاتی است و احتمال برداشته شدن آن نیز وجود دارد.

شعبانی اذعان کرد: برداشته شدن پل حافظ-طالقانی باید در ایامی صورت گیرد که شهروندان کمترین میزان تردد را دارند و احتمال می‌رود در صورت انتخاب پیمانکار در ایام تعطیلات عید این پل برداشته شود.

444729