تصادف مرگبار در تهران/ سریال متلاشی شدن خودروها ادامه دارد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۷ در بزرگراه شهید خرازی خبر داد و گفت: این حادثه سه کشته داشت.
تصویر تصادف مرگبار در تهران/ سریال متلاشی شدن خودروها ادامه دارد

به گزارش سایت خبری پرسون، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۷ در بزرگراه شهید خرازی خبر داد و گفت: این حادثه سه کشته داشت.

سید جلال ملکی گفت: ساعت ۲۳:۴۰ شب گذشته حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید خرازی بعد از خیابان اردستانی به سامانه ۱۲۵ اعلام و در مدت زمان ۲ دقیقه ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه رسیدند.

وی افزود: یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ با سه سرنشین مرد جوان ۲۵ تا ۳۰ ساله به هنگام حرکت از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با جوی آب کنار بزرگراه با یک تیر فلزی برق برخورد کردند.

ملکی با بیان اینکه بر اثر این برخورد اتاق خودرو کاملا متلاشی و بخش از تیر فلزی برق در داخل خودرو قرار داشت، گفت: یک نفر از سرنشینان از داخل خودرو به بیرون پرتاب شده بود و ۲ سرنشین دیگر در داخل خودرو محبوس بودند که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش داده و این افراد را خارج که به تأیید عوامل اورژانس مشخص شد تمامی سرنشینان این خودرو بدلیل آسیب شدید جان باختند.

وی با بیان اینکه چند روز گذشته نیز یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نیز در چنین حادثه ای متلاشی شده بود، گفت: ایمن سازی خودرو موضوع بسیار مهمی است که جا دارد نهادهای نظارتی بر این موضوع ورود کنند چرا که به نظر می رسد کیفیت این گونه خودروها زیاد مناسب نیست البته علت این حادثه در دست بررسی است و رانندگان باید در مسیرها با احتیاط حرکت کنند اما با توجه به قیمت بالای این خودروها موضوع ایمن سازی این وسایل بسیار مهم است.

منبع: ایرنا

444701