معرفی و رونمایی از محصولات بیمه تجارت‌نو در حوزه تحول دیجیتال

در جلسه‌ای با حضور رئیس‌کل و هیات عامل بیمه مرکزی و مدیرعامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت بیمه تجارت‌نو، اقدامات این شرکت در حوزه تحول دیجیتال تشریح و از برنامه‌های جدید این زمینه رونمایی شد و مورد تشویق رییس کل و هیات عامل بیمه مرکزی قرار گرفت.
تصویر معرفی و رونمایی از محصولات بیمه تجارت‌نو در حوزه تحول دیجیتال

به گزارش سایت خبری پرسون، نیما نوراللهی مدیرعامل شرکت در این جلسه که در محل بیمه مرکزی و در دومین رویداد «سه شنبه‌های نوآورانه و فناورانه» برگزار شد، تاکید کرد که بیمه تجارت‌نو محصولات نوین خود را با توجه ویژه به نیازهای مشتریان طراحی می‌کند.

او طراحی محصولاتی چون بنوشاپ، اپلیکیشن بنو و سامانه هوش تجاری تجارت‌نو را از مهمترین اقدامات شرکت در این حوزه خواند و تاکید کرد: تحول دیجیتال در شرکت بیمه تجارت‌نو به یک فرهنگ تبدیل شده و این فرایند متوقف نخواهد شد.

رئیس کل بیمه مرکزی نیز در این جلسه با قدردانی از اقدامات انجام شده توسط این شرکت در راستای تحول دیجیتال، گفت: توجه کردن به نیاز مشتری، مهم‌ترین پارامتر در طراحی محصولات نوین شرکت بیمه تجارت‌نو بوده است.

مهندس مجید بهزادپور توجه به حقوق مشتریان در صنعت بیمه را بسیار مهم خواند و ادامه داد: حرکت شکل گرفته در صنعت بیمه به منظور ایجاد تحول در فرایندها، چشمگیر است و بیمه گران در حوزه تحول دیجیتال، پیشتازند.

در این جلسه، جمعی از مدیران شرکت بیمه تجارت‌نو، گزارشی از اقدامات انجام گرفته در حوزه های محتلف تحول دیجیتال را تشریح کردند.

همچنین کتاب تکافل و قراردادهای هوشمند در صنعت بیمه به قلم نیمانوراللهی، سعید ابراهیم‌زاده مشاور مدیرعامل در امور حقوقی و قراردادها و فرزانه سلیمانی مدیر ریسک و اکچوئری بیمه تجارت‌نو، رونمایی شد.

444086