توضیحات معاون سیما درباره یک سوء تفاهم

محسن برمهانی معاون سیما در واکنش به سوء برداشت از صحبت‌هایش در فضای رسانه به این نکته اشاره کرد که لحن صحبتم درباره خطوط قرمز کنایه‌آمیز بود؛ مگر می‌توان مطالبه‌گر نبود تا به جایی برنخورد.

تصویر توضیحات معاون سیما درباره یک سوء تفاهم

به گزارش سایت خبری پرسون، محسن برمهانی معاون سیما اخیراً درباره خطوط سبز و خطوط قرمز در سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی صحبت کرده بود که یک جمله کوتاه آن موجب سوء برداشت شد.

او در توضیح کوتاهی درباره این نکته که شما اشاره کرده‌اید که "نباید طوری سخن بگوییم که به جایی از نظام بربخورد" این نکته در تضاد با مطالبه‌گری نیست گفت: سؤالی درباره خط قرمزها و خط سبزها مطرح شد که عرض کردم بر مبنای سند تحول جدید سازمان صداوسیما خط سبزها مورد توجه است. بعد از من پرسیدند خط قرمز یعنی چه؟ من شروع کردم به توضیح دادن و ضمن برشمردن دو مصداق، سپس یک جمله کنایه‌آمیز عرض کردم.

برمهانی همچنین تأکید کرد: ما برای معرفی خطوط سبز و ایجاد خطوط سبزِ درست در آثارمان مشغول فعالیتیم و داریم کار انجام می‌دهیم. باید آن را مطالبه کنیم؛ کاملاً این نکته مدنظرمان بود و برداشت بدی از آن کنایه ام شد. رسانه‌ای که رکنش نظام و مردم است حتماً باید مطالبه‌گر باشد. مگر می‌توان مطالبه‌گر نبود تا به جایی برنخورد.

منبع: تسنیم

443592