مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی:

ایمن سازی۷۰ مدرسه در حاشیه جاده‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اظهار کرد: در چهار سال گذشته ۷۰ باب مدرسه در حاشیه جاده‌ها با هزینه بیش از ۲ میلیارد تومان ایمن سازی شده است.
تصویر ایمن سازی۷۰ مدرسه در حاشیه جاده‌ها

به گزارش سایت خبری پرسون،اسداله جلال زاده، امروز شنبه ۳ دی در اجرای طرح آموزش ایمنی حمل و نقل در مدرسه ابن سینا بیرجند اظهار کرد: این برنامه به منظور تبیین اهمیت بخش راهداری و حمل و نقل در بین دانش آموزان مدرسه ابن سینا بیرجند برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه ایمنی سازی کوتاه مدت ۹۰ درصد مدارس حاشیه جاده‌های استان انجام شده است، افزود: در چهار سال گذشته بیش از ۱۷۰ برنامه آموزشی برای دانش آموزان حاشیه شهرها انجام شده که بیش از یک میلیارد تومان هزینه داشته است.

در این برنامه آگاه سازی دانش آموزان نسبت به مقررات ایمنی عبور و مرور در راه مدرسه، خیابان و مخصوصا جاده ها ، وسائل نقلیه و خطرات ناشی از بی توجهی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تاکید شد.

همچنین موارد آموزشی بین ۳۸۰ دانش آموز ارائه و اقلام کمک آموزشی (مزین به شعارهای ترافیکی) نیز بین دانش آموزان توزیع شد. طبق برنامه ریزی‌های انجام شده برای سایر مدارس و دانش آموزان شناسایی شده، اقدامات مشابه نیز طی سال انجام خواهد شد.

منبع:ایسنا

443558