احتمال آبگرفتگی معابر شهرکرد

معاون شهردار شهرکرد گفت: به دنبال هشدار هواشناسی شهرداری به حالت آماده باش قرار گرفته است.
تصویر احتمال آبگرفتگی معابر شهرکرد

به گزارش سایت خبری پرسون،محمدرضا محمدیان شنبه صبح در جلسه مدیریت بحران اظهارداشت: در راستای ارائه خدمات به شهروندان در زمان بارندگی تمامی نیروهای خدمات شهری و ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در حالت آماده باش کامل هستند.

وی افزود: با توجه به شروع فصل زمستان تمامی مسیل‌ها و کانال‌ها نظافت شده اما در صورت گرفتگی معابر و جوی و جداول در اسرع وقت نسبت به بازگشایی مسیر اقدمات لازم صورت می‌پذیرد.

محمدیان با بیان اینکه در صورت بارش برف شن و نمک کافی آماده و نسبت به بازگشایی مسیرها براساس اولویت اقدامات لازم صورت می‌پذیرد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در فصل برگزاری امتحانات دانش آموزان هستیم بازگشایی مسیرهای منتهی به مدارس و معابر اصلی در اولویت قرار دارد.

عبدالصادق نجفی، معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری شهرکرد نیز در ادامه جلسه بیان کرد: با شروع فصل زمستان و بارش برف و بار امکان اجرای ادامه پروژه‌های عمرانی وجود ندارد اما تلاش می‌شود در زمانی که شرایط جوی مساعد بود ادامه پروژه‌ها انجام شود.

وی گفت: از شهروندان عزیز تقاضا می‌شود مصالح ساختمانی خود را از معابر و خیابان‌ها جمع‌آوری نمایند تا در صورت افزایش شدت بارش‌ها امکان هدایت آب‌های سطحی وجود داشته باشد و از سر زیر شدن در معابر جلوگیری به عمل آید.

منبع:خبرگزاری مهر

443546