رشد ۱۳۵ و 76 درصدی تناژ بارگیری و باربری راه‌آهن فارس

مدیر کل راه‌آهن استان فارس گفت: با تلاش کارکنان زحمتکش راه‌آهن فارس در فروردین ماه سال جاری از رشد 135 و 76 درصدی تناژ بارگیری و بار بری روبه‌رو بوده‌ایم.
تصویر رشد ۱۳۵ و 76 درصدی تناژ بارگیری و باربری راه‌آهن فارس

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، مدیر کل راه‌آهن استان فارس گفت: از سوی کارکنان تلاشگر راه آهن استان فارس، تناژ بارگیری و بارهای صادراتی در فروردین ماه سال جاری نسبت به سال گذشته به ترتیب 135 و 76 درصد رشد داشته است.

مهرداد انصاری افزود: رشد 171 درصدی درآمد عملیاتی و 13 برابری درآمدهای غیرعملیاتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته از دیگر خدمات اداره‌کل راه‌آهن فارس است.
وی خاطر نشان کرد: باحفظ ارتباط موثر با مراکز تولید و عرضه بارهای انبوه، در فروردین ماه سال جاری شاهد رشد قابل توجهی در زمینه بارگیری و حمل محمولات بوده و پیش بینی می‌شود با بازاریابی مؤثر همکاران این اداره کل تا پایان سال حجم قابل قبولی از بارهای ریل پسند استان از طریق ناوگان ریلی فارس حمل شود.
مدیر کل راه‌آهن استان فارس تصریح کرد: سنگ آهن، خودرو و محصولات پتروشیمی به صورت داخلی و صادراتی مهم‌ترین محمولات جابه‌جا شده از سوی اداره کل راه‌آهن فارس است.
مدیر کل راه‌آهن فارس بیان داشت: با توجه به روند رو به رشد عملکرد این اداره‌کل طی سال‌های اخیر امید می‌رود بازار حمل‌و‌نقل ریلی استان با رشد روز‌افزون همراه شود و نیز همین روند تا پایان سال جاری همچنان ادامه یابد.
انصاری میزان استقبال از قطارهای فارس را در نخستین ماه سال جاری مطلوب ارزیابی کرد، و گفت: در فروردین ماه، قریب 50 هزار نفر مسافر در مسیرهای تهران ، مشهد و ایستگاه‌های بین راهی به صورت رفت و برگشت از قطارهای فارس استفاده کرده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 44 درصد رشد داشته است.

443542