چطور رایگان از ارز دیجیتال درآمد داشته باشیم؟

بازار ارزهای دیجیتال به شدت داغ است و هر روز به تعداد طرفداران آن افزوده می‌شود. سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد است. با این حال برخی از افراد سرمایه اولیه ندارند و نمی‌توانند از طریق سرمایه‌گذاری روی ارزها کسب درآمد کنند.
تصویر چطور رایگان از ارز دیجیتال درآمد داشته باشیم؟

به گزارش سایت خبری پرسون،. چرا که کسب درآمد از ارز دیجیتال محدود به داشتن سرمایه نیست. برای این کار روش‌های مختلفی وجود دارد که شما با انجام یک سری کارها می‌توانید کسب درآمد کنید. در این مقاله بررسی خواهیم که چطور می‌توان رایگان از ارز دیجیتال درآمد داشته باشیم. بنابراین از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با ما همراه باشید.

آیا کسب درآمد رایگان از ارز دیجیتال حقیقت دارد؟

ارز دیجیتال رایگان در ازای استفاده از محصولات یا انجام یک سری کارها به کاربران پرداخت می‌شود. با توجه به محبوبیت ارزهای دیجیتال و استقبال مردم از آن، روش‌های کسب درآمد از ارز دیجیتال نیز افزایش یافته است. کسب درآمد رایگان از ارز دیجیتال سیاستی است که شرکت‌های تازه تاسیس یا محبوب برای افزایش کاربران خود استفاده می‌کنند. شما باید منابع معتبر را برای این کار شناسایی کنید تا در دام افزاد سودجو نیافتید.

کسب درآمد رایگان از ارز دیجیتال با عرضه اولیه ارز دیجیتال کاملا متفاوت است. لازم به ذکر است که به دست آوردن ارز دیجیتال رایگان کاملا واقعی است و نیاز به تلاش دارد. این طور نیست که ارز دیجیتال را به‌ صورت رایگان به شما تقدیم کنند. شما برای به دست آوردن این ارزها باید زحمت بکشید. تنها فرق این مدل کسب درآمد این است که نیاز به سرمایه اولیه ندارد و بازدهی قابل قبولی دارد. در ادامه روش‌های کسب ارز دیجیتال رایگان را به شما معرفی خواهیم کرد.

هفت روش کسب درآمد رایگان از ارز دیجیتال

کسب درآمد از ارزهای دیجیتال برای افرادی که سرمایه اولیه ندارند نیز امکان‌پذیر است. برخی از روش‌ها وجود دارند که کاربران به کمک آن‌ها می‌توانند به‌صورت رایگان کسب درآمد کنند. برای این کار روش‌های مختلفی وجود دارد. اما در این بخش هفت روش برتر کسب درآمد رایگان از ارز دیجیتال را به شما معرفی خواهیم کرد.

1- کسب درآمد از طریق بازی کردن

یکی از متداول‌ترین روش‌های کسب درآمد رایگان از ارز دیجیتال، بازی کردن است. اغلب افراد در اوقات فراغت خود سراغ بازی کردن می‌روند و ممکن است وقت زیادی را صرف این کار کنند. بازی‌های کریپتویی علی‌رغم جذابیت زیادی که دارند، شرایط لازم برای کسب درآمد را نیز برای کاربران فراهم کرده‌اند. این بازی‌ها خود به دو دسته رایگان و غیر رایگان تقسیم‌بندی می‌شوند. نوع اول درآمد کمتری به مخاطبان ارائه می‌دهند ولی بازی‌های پولی درون برنامه‌ای امکان درآمد زایی بالا را برای گیمرها فراهم می‌کنند.

هر یک از این بازی‌ها ویژگی‌های خاص خود را داشته و جوایز مختلفی را برای کاربران در نظر می‌گیرند. شما می‌توانید با نصب کردن و فعالیت در این بازی‌ها در ازای وقتی که برای بازی کردن می‌گذارید، ارز دیجیتال یا NFT به دست آورید. از شناخته شده‌ترین بازی‌های کریپتویی می‌توان به سند باکس، دسنترالند، Plant vs Undead، Gods Unchained، Cash Clamber و تتان آرنا اشاره کرد.

2- شرکت در ایردراپ های معتبر

شرکت در ایردراپ‌ها یکی دیگر از بهترین روش‌های کسب درآمد رایگان از ارز دیجیتال است. ایردراپ‌ها نیاز به سرمایه اولیه ندارند و میزان ریسک آن‌ها کم است. در واقع استارتاپ‌ها یا پروژه‌های جدید برای شناخته شدن شروع به تبلیغات می‌کنند و در ازای اهدای ارز دیجیتال رایگان، کاربران را به سمت پروژه خود دعوت می‌کنند. امروزه ایردراپ‌های مختلفی طراحی می‌شود و شما باید بهترین و معتبرترین آن‌ها را برای کسب درآمد انتخاب کنید.

ابتدا باید بررسی کنید که ماموریت‌های ایردراپ چیست و توسط چه شرکتی برگزار می‌شود. معمولا در ایردراپ‌ها از کاربران خواسته می‌شود که شبکه‌های اجتماعی پروژه را فالو کنند یا پست آن‌ها را لایک کنند. اغلب این فعالیت‌ها مربوط به توییتر، تلگرام، دیسکورد یا یوتیوب است. انجام این کار‌ها نیاز به چند دقیقه وقت دارد. پس با توجه به بازدهی خوبی که این ایردراپ‌ها به ارمغان می‌آورند می‌توان گفت که ارزش شرکت کردن را دارند.

3- انجام میکروتسک ها

میکروتسک یا فاست به‌عنوان خدمات یا فعالیت‌های کوچکی شناخته می‌شوند که افراد برای فرد دیگری انجام می‌دهد. این فعالیت‌ها می‌تواند پر کردن فرم نظرسنجی، مشاهده تبلیغات، پیدا کردن باگ‌های سایت یا نصب و تست کردن یک اپلیکیشن موبایل باشد. به پلتفرم‌ها یا سایت‌هایی که در ازای این کارها به شما ارز دیجیتال رایگان می‌دهند اصطلاحا میکرو تسک یا فاست می‌گویند. ارزش ارزهای دیجیتالی که از این طریق به دست می‌آورید کم است. اما چون رایگان به دست می‌آید ارزش امتحان کردن را دارد.

4- رفرال گیری

رفرال‌گیری یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد رایگان از ارز دیجیتال است. در این روش شما باید یک لینک رفرال از سایت یا مجموعه معتبر دریافت کنید. سپس به ازای هر کلیکی که مخاطبان یا دوستان شما روی لینک مورد نظر انجام می‌دهند ارز دیجیتال دریافت خواهید کرد. شاید عجیب به نظر برسد اما اگر رسانه قوی داشته باشید این کار بسیار سود آور خواهد بود. رفرال گیری به‌عنوان یک روش پر سود برای کسب ارز دیجیتال رایگان است که توسط اکثر افراد انجام می‌شود.

5- کسب درآمد از طریق آموزش دیدن

آموزش دیدن یکی از روش‌های جذاب برای به دست آوردن ارز دیجیتال رایگان است. در این روش شما باید یک مقاله یا یک فایل ویدئویی آموزشی درباره رمز ارزها را مشاهده کنید و در انتها به سوالات مطرح شده پاسخ دهید. در صورتی که جواب سوالات درست باشد به شما هدیه‌ای به‌عنوان ارز دیجیتال پرداخت خواهد شد. سایت‌های کوین بیس و کوین مارکت کپ از جمله سایت‌های معتبر و شناخته شده هستند که از این روش برای جایزه دادن به کاربران استفاده می‌کنند.

6- کسب درآمد از طریق وب گردی

این روش یکی از جدیدترین روش‌های کسب ارز دیجیتال رایگان است. این قابلیت در مرورگر Brave امکان‌پذیر است. برای این کار کافی است فعالیت‌های اینترنتی خود را در مروگر بریو انجام دهید و در ازای وب‌گردی و تماشای ویدئوهای تبلیغاتی کسب درآمد کنید. این مروگر امکان کسب درآمد از طریق دعوت دوستان را نیز فراهم کرده است. یعنی اگر دوستان شما از طریق لینک دعوت شما در این مرورگر حساب کاربری باز کنند و فعالیت انجام دهند به شما ارز دیجیتال Bat هدیه داده می‌شود.

7- وبلاگ نویسی و کسب ارز دیجیتال رایگان

وبلاگ‌نویسی یکی دیگر از روش‌های جذاب برای کسب ارز دیجیتال رایگان است. اگر قدرت نویسندگی خوبی دارید و می‌توانید درباره ارزهای دیجیتال مطالب آموزشی و مفید بنویسید این کار مختص شما ساخته شده است. به‌عنوان مثال پلتفرم steem از کاربرانی که وبلاگ نویسی انجام می‌دهند استقبال می‌کنند. اگر مطالب جذاب و مفیدی بنویسید و رای‌های مثبت دریافت کنید به شما پاداش خوبی پرداخت می‌شود. پرداختی این پلتفرم، ارز بومی steem است که بر اساس حس رضایت و رای مثبت کاربران پرداخت می‌شود.

جمع بندی

ایده کسب درآمد رایگان از ارز دیجیتال توسط افراد مطرح دنیا پیاده شده است. این ایده به همه افراد این امکان را می‌دهد که در کنار وقتی که می‌گذارند بدون داشتن حتی یک ریال سرمایه اولیه ارز دیجیتال رایگان دریافت کنند. در این مقاله سعی کردیم بهترین روش‌های کسب ارز دیجیتال رایگان را به شما معرفی کنیم. این روش‌ها قرار نیست شما را میلیونر کند اما بدون شک با داشتن یک استراتژی خوب می‌توانید حتی از اوقات فراغت خود نیز کسب درآمد کنید.

443106