خضریان:

مواضع شما در شأن ایستادگی مردم ایران است؟

نماینده جبهه پایداری در توئیتی ضمن انتقاد ازدیدار و اظهارات امیرعبداللهیان و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نوشت: مطمئن باشید مجلس از اجرای دقیق قانون راهبردی کوتاه نخواهد آمد.
تصویر مواضع شما در شأن ایستادگی مردم ایران است؟

به گزارش سایت خبری پرسون، علی خضریان، نماینده جبهه پایداری در توئیتی ضمن انتقاد از دیدار و اظهارات امیرعبداللهیان و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نوشت: مواضع اخیر طرفین ‎مذاکره برای ‎احیای برجام حاکی از این است که انگار فراموش کرده‌اند که ‎آمریکا با خروج یک جانبه از برجام، مقصر وضع فعلی است. و این آمریکا است که برای بازگشت به توافقنامه هسته‌ای، می‌بایست بدعهدی خود را با انجام تعهدات خود که قابل ‎راستی آزمایی باشد، جبران کند.

در شرایطی که آمریکا به عنوان مقصر اصلی، نسبت به مذاکرات احیای برجام، اعلام بی‌نیازی می‌کند و تروئیکای ‎اروپا در بیانیه‌ای اقدامات هسته‌ای، موشکی و منطقه‌ای ایران را «فعالیت‌های تنش‌زا» می‌نامد، اظهارات جناب امیرعبداللهیان با بورل چه معنایی جز القای ضعف و نیازمندی ‎ایران دارد؟!جناب حسین امیرعبداللهیان!

آیا مواضع و اقدامات اخیر شما در خصوص ‎مذاکرات هسته‌ای، در شأن ایستادگی مردم ایران است؟! مطمئن باشید مجلس بر مبنای ‎سیاست_قطعی نظام، از اجرای دقیق ‎قانون_اقدام_راهبردی کوتاه نخواهد آمد.

443062