رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان:

اگر کسی شوق خدا در وجودش باشد جانش را در راه خدا می گذارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: فکر و ذهن فرزندانمان را از اسارت دشمن آزاد خواهیم کرد.
تصویر اگر کسی شوق خدا در وجودش باشد جانش را در راه خدا می گذارد.

به گزارش سایت خبری پرسون،حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی امروز 29 آذرماه در نشست با اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان اظهار کرد: قانون و اجرای قانون تنها راه کنترل نظم و انضباط در هر جامعه ای است. امروز برخی معتقدند که یا قانون لازم وجود ندارد یا اینکه شیوه اجرای قانون درست نیست.

او می افزاید: باید متخلفین جریمه شوند و این دارد پیش می رود و یکی از بحث ها چهره نگاری است و در مجلس شورای اسلامی حدود 10 ماده در زمینه قانون حجاب و عفاف دنبال می کنیم. مطمئن باشید قانون تصویب می شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان بیان کرد: فکر و ذهن بچه های خود را از اسارت دشمن آزاد خواهیم کرد و اگر کسی شوق خدا در وجودش باشد جانش را در راه خدا می گذارد.

ذبیح الله اعظمی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه می گوید: در بین قشرهای دانشگاهی برخی از دانشجویان که چادری و محجبه هستند، تحت فشار قرار دارند.

شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: در زمینه حجاب و عفاف باید در راستای فرهنگ سازی تشویقی گام برداریم.

او تجلیل از بچه های باحجاب حتی در مهدکودک ها و دبستان را یکی دیگر از روش های فرهنگی برای ترویج حجاب دانست و بیان کرد: در شهر کرمان فقط حدود 300 مدرسه دخترانه وجود دارد لذا پیشنهاد می شود هر صبح از یکی از دانش آموزان محجبه تقدیر شود.

منبع:ایسنا

442898