اختصاص ۲۵ میلیارد تومان برای بازسازی مجموعه ورزشی پلدختر

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: از محل خسارات سیل فروردین ماه ۱۳۹۸ برای بازسازی مجموعه ورزشی ۲۵ میلیارد تومان اعتبار از دولت جذب شد.
تصویر اختصاص ۲۵ میلیارد تومان برای بازسازی مجموعه ورزشی پلدختر

به گزارش سایت خبری پرسون، سیدحمیدرضا کاظمی شامگاه بیست و هشتم آذرماه، در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پلدختر، با اشاره به اهمیت احداث خانه معلم در پلدختر، اظهار کرد: پلدختر نقطه سوق‌الجیشی و ویژه اتصال استان‌های شمالی، جنوبی، غربی و مرکزی است و با توجه به حضور گسترده فرهنگیان از سراسر کشور و بازدید از اماکن گردشگری و تفریحی با توجه به این موقعیت برای رفاه حال معلمان و استفاده گردشگران احداث خانه معلم در شهرستان از ضروریات است که باید در دستور کار باشد.

وی با بیان این‌که معلمان دین بزرگی به گردن ما دارند، افزود: با توجه به جمعیت و حوادث جاده‌ای و ضرورت توجه و رسیدگی به رفاه فرهنگیان، وجود درمانگاه مجهز فرهنگیان در شهرستان پلدختر نیاز ضروری است.

کاظمی گفت: این موضوع با وزیر آموزش و پرورش در میان گذاشته شده تا در قسمت دیگری از شهر که امکانات بهداشتی وجود ندارد درمانگاه فرهنگیان احداث شود تا علاوه بر استفاده معلمان و ایجاد شغل نیز درآمدزایی کند.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی افزود: در رابطه با خانه معلم و درمانگاه فرهنگیان به عنوان نماینده مردم در مجلس از طریق وزارت آموزش و پرورش رایزنی، پیگیری و ورود خواهم کرد و از مدیرکل آموزش و پرورش لرستان انتظار می‌رود در این خصوص با جدیت پیگیر موضوع باشد.

وی افزود: با توجه به مشکلات، آسیب‌ها و خسارات سیل و محرومیت پلدختر توزیع اعتبارات در راستای توازن منطقه‌ای تخصیص یابد تا این شهرستان بتواند خود را از محرومیت فعلی بالا بکشد.

کاظمی بیان کرد: توجه به شهرستان پلدختر و معمولان در بخش ورزش در دو حوزه تأکید شده، یکی خسارات سیل فروردین ماه ۱۳۹۸ به مجموعه ورزشی که ۲۵ میلیارد تومان برای بازسازی این مجموعه از دولت اعتبار جذب شد.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی گفت: شش میلیارد تومان از وزیر نفت اعتبار جذب شد که تمام این مبلغ برای توجه به غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان صرف چمن مصنوعی پلدختر شد و برآورد شده است شش زمین چمن مصنوعی در روستاهای شهرستان احداث شود.

منبع:ایسنا

442896