قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال ۲۸ آذر ۱۴۰۱

بیت‌کوین در ۲۴ ساعت قبلی بازدهی نزدیک به صفر داشته است. انواع ارز دیجیتال سرشناس شبانه‌روز آرامی را تجربه کردند
تصویر قیمت‌ها در بازار ارز دیجیتال ۲۸ آذر ۱۴۰۱

به گزارش سایت خبری پرسون، بیت‌کوین شبانه‌روز آرامی را در نیمه دوم کانال ۱۶ هزار دلار پشت سر گذاشت. سردمدار بازار ارز دیجیتال که صبح امروز دوشنبه ۲۸ آذر ۱۶ هزار و ۷۳۵ دلار ارزش داشت، دیروز در همین محدوده معامله می‌شد و شاهد ثبت بازدهی روزانه منفی دو‌دهم درصدی آن هستیم. انواع ارز دیجیتال سرشناس به تبع رهبر بازار در ۲۴ ساعت قبلی افت‌وخیز محدودی داشتند و بازدهی روزانه آن‌ها نزدیک به صفر درصد لحاظ می‌شود. قیمت اتریوم و دوج کوین در این مدت به ترتیب تقریبا منفی نیم‌درصد و منفی دو درصد کاهش پیدا کرده و بازدهی روزانه شیبا اینو صفر درصد بوده است.

قیمت بیت‌کوین؛ ۱۶ هزار و ۷۳۵ دلار

قیمت بیت‌کوین صبح امروز دوشنبه ۲۸ آذر ۱۶ هزار و ۷۳۵ دلار یعنی تقریبا ۶۷۰ میلیون تومان به ثبت رسید تا نسبت به دیروز ۱۵ دلار کاهش پیدا کند. صبح یکشنبه هر واحد بیت‌کوین ۱۷ هزار و ۷۵۰ دلار ارزش داشت و در این مدت شاهد افت‌وخیز محدود آن بین دو محدوده ۱۶ هزار و ۶۸۰ دلار تا ۱۶ هزار و ۸۰۰ دلار بودیم. حالا با احتساب افت دو‌دهم درصدی قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت قبلی، هولدر‌های آن نسبت به هفته قبل متحمل ضرر یک درصدی شدند. دوشنبه پیشین بیت‌کوین حوالی مرز ۱۷ هزار دلار معامله می‌شد. اما افت قیمت بیت‌کوین نسبت به سال قبل بزرگتر و نزدیک ۶۵ درصد محاسبه می‌شود. اواخر آذر پارسال بیت‌کوین حدود ۴۶ هزار دلار ارزش داشت و حالا نسبت به آن روز‌ها تقریبا ۲۹ هزار دلار از ارزش آن آب رفته است. با این اوصاف بیت‌کوین همچنان بیشترین سهم را از بازار ارز دیجیتال دراختیار دارد و سهم آن از کل معاملات نزدیک ۳۸.۵ درصد برآورد می‌شود.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۱۸۵ دلار

نمودار اتریوم بازدهی روزانه منفی چهاردهم درصدی را نشان می‌دهد. قیمت لحظه‌ای اتریوم صبح امروز دوشنبه ۲۸ آذر هزار و ۱۸۵ دلار به ثبت رسید و دیروز خرید آن پنج دلار بیشتر تمام می‌شد. صبح دیروز اتریوم روی پله هزار و ۱۹۰ دلار ایستاده بود و در این مدت کف و سقف قیمت لحظه‌ای آن به ترتیب هزار و ۱۷۵ دلار و هزار و ۱۹۵ دلار بوده است. حالا نمودار اتریوم بازدهی هفتگی و سالانه این ارز دیجیتال را به ترتیب منفی پنج و منفی ۷۰ درصد نشان می‌دهد. دوشنبه هفته قبل اتریوم هزار و ۲۴۵ دلار ارزش داشت و یک سال قبل حوالی مرز چهار هزار دلار معامله می‌شد که الان درقیاس با آن روز‌ها شاهد ریزش دو هزار و ۷۰۰ دلاری ارزش این ارز دیجیتال هستیم. از طرفی حجم ۱۴۵ میلیارد دلاری معاملات اتریوم به معنی تسلط ۱۷ درصدی آن به کل بازار است و از این حیث بعد از بیت‌کوین، دومین ارز دیجیتال مهم دنیا محسوب می‌شود.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت دو‌ج‌کوین و کاردانو در ۲۴ ساعت قبلی دو درصد کاهش پیدا کرده و بازدهی روزانه ترون، شیبا اینو و لوناکلاسیک در این مدت نزدیک به صفر بوده است. قیمت لحظه‌ای دوج‌کوین صبح امروز دوشنبه ۲۸ آذر ۰.۰۷۷ دلار یعنی تقریبا سه هزار و ۱۰۰ تومان بود و دیروز خرید آن ۰.۰۷۹ دلار تمام می‌شد. قیمت کاردانو که از نظر تسلط به بازار، الان پشت سر دوج‌کوین جایگاه نهم را بین انواع ارز دیجیتال دراختیار دارد، از ۰.۲۶۹ دلار به ۰.۲۶۸ دلار تنزل پیدا کرد. ارزش ترون نیز از ۰.۰۵۵ دلار به ۰.۰۵۴ دلار رسید تا بازدهی این یکی منفی یک درصد محاسبه شود. تراکلاسیک یا همان لوناکلاسیک تقریبا همین سرنوشت را داشت و صبح امروز ۰.۰۰۰۱۴۱ دلار ترید شد. قیمت شیبا اینو، اما در این مدت روی پله ۰.۰۰۰۰۰۹ دلار باقی ماند تا بازدهی روزانه آن صفر درصد محاسبه شود.

تغییر قیمت انواع ارز دیجیتال

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۱۶ هزار و ۹۵۰ دلار

۱۶ هزار و ۷۵۰ دلار

۱۶ هزار و ۷۳۵ دلار

اتریوم

هزار و ۲۴۵ دلار

هزار و ۱۹۰ دلار

هزار و ۱۸۵ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۸۷ دلار

۰.۰۷۹ دلار

۰.۰۷۷ دلار

کاردانو

۰.۳۰۳ دلار

۰.۲۶۹ دلار

۰.۲۶۸ دلار

ترون

۰.۰۵۳ دلار

۰.۰۵۵ دلار

۰.۰۵۴ دلار

شیبا اینو

۰.۰۰۰۰۰۹ دلار

۰.۰۰۰۰۰۹ دلار

۰.۰۰۰۰۰۹ دلار

لوناکلاسیک

۰.۰۰۰۱۶۵ دلار

۰.۰۰۰۱۴۳ دلار

۰.۰۰۰۱۴۱ دلار

نبض بازار

442745