تیم والیبال نشسته گنبدکاووس به دنبال کسب قهرمانی

سرمربی تیم والیبال نشسته شهرداری گنبدکاووس گفت: این تیم که سال گذشته موفق به کسب عنوان سومی لیگ برتر شد با توجه به آمادگی بالای بازیکنان به دنبال کسب قهرمانی در مسابقات امسال است.
تصویر تیم والیبال نشسته گنبدکاووس  به دنبال کسب قهرمانی

به گزارش سایت خبری پرسون، فرشید عاشوری روز دوشنبه اظهارداشت: به غیر از "مجتبی حیدری"‌ از اراک، بقیه ترکیب تیم والیبال نشسته شهرداری گنبدکاووس را بازیکنان بومی مانند "محمد نعمتی، جمال نظری، آرش خرمالی، مسعود خوجه، وحید بایلری، ارازمحمد قرنجیک و امید نظر" تشکیل می‌دهند.

وی افزود: وجود بازیکنان ملی پوشان جوان مثل "نعمتی و نظری" برای تیم والیبال نشسته گنبدکاووس فرصت بسیار خوبی است تا در کنار سایر بازیکنان باتجربه بتوانیم امسال بهترین نتایج را در رقابت‌های لیگ برتر بدست آورده و جام قهرمانی را از آن خود کنیم.

عاشوری با قدردانی از حمایت شهردار و شورای شهر گنبدکاووس از این تیم، گفت: تیم والیبال نشسته گنبدکاووس نخستین بازی خود در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر "جام ایثار" را با نتیجه سه بر صفر به مس شهر بابک واگذار کرد و بازی‌ها دوم و سوم خود را به ترتیب با نتایج سه بر ۲ مقابل ذوب آهن و سه بر صفر مقابل تیم ملی جوانان به پیروزی رسید.

سرمربی تیم والیبال نشسته شهرداری گنبدکاووس افزود: این تیم با پنج امتیاز بعد از تیم‌های مس شهربابک و پالایش نفت آبادان در جایگاه سوم جدول قرار دارد.

وی بیان کرد:‌ یکم دی ماه تیم والیبال نشسته گنبدکاووس میزبان تیم پالایش نفت آبادان است که امیدواریم برنده میدان باشیم.

مرحله رفت رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته با حضور ۶ تیم "مس شهربابک کرمان، پالایش نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان، شهرداری گنبدکاووس، تیم ملی جوانان و تبرک مشهد" در حال برگزاری است.

ورزشکاران جانباز و معلول گنبدکاووس در رشته والیبال نشسته تاکنون مدال‌های زیادی در رقابت‌های جهانی، پاراآسیایی و پارالمپیکی به نام خود ثبت کرده‌اند که فرشید عاشوری با ۲ مدال طلای پارالمپیک، جلیل ایمری با چهار مدال طلا و یک نقره در مسابقات پارالمپیک و چهار مدال طلا در مسابقات جهانی، آرش خرمالی با یک مدال طلای پارالمپیک به همراه زهرا دانایی توس با یک مدال نقره پاراآسیایی در رشته والیبال نشسته بانوان نمونه‌ای از این ورزشکاران هستند.

شهرستان ۴۱۱ هزار نفری گنبدکاووس که علاقه‌مندان والیبال از آن به عنوان پایتخت این رشته یاد می کنند سال‌هاست که یک تیم در مسابقات لیگ برتر مردان کشور دارد.

تیم شهرداری گنبد در مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته سال گذشته کشور سوم شد.

منبع:ایرنا

442674