برنامه ریزی و تبیین هدف از ضروریات نیل به اهداف تعیین شده است

محمد نجف زاده معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو بانک ملی ایران در سفر به استان گلستان ضمن بررسی عملکرد این اداره امور شعب با حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری دیدار و گفت و گو کرد.
تصویر برنامه ریزی و تبیین هدف از ضروریات نیل به اهداف تعیین شده است

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد نجف زاده در جلسه بررسی عملکرد اداره امورشعب استان گلستان که با حضور حسین قدیر رئیس اداره امور شعب استان، روسای حوزه ها و شعب و دیگر مسئولان برگزار شد؛ با اشاره به رسالت بانک ملی ایران به عنوان کارگزار اصلی دولت و بانک مرکزی در حوزه پولی و مالی بر حمایت از واحدهای مولد و اشتغالزا، ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه و مسئولیت پذیری تمامی همکاران در راستای جذب منابع و بهبود شاخص های عملکردی تاکید کرد. وی ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت اداره امورشعب استان گلستان در بخش جذب منابع ، مدیریت و کنترل مصارف و نیز روند رو به رشد و ارتقاء جایگاه این اداره امور شعب در منطقه و کشور ، از تلاش تمامی کارکنان در این مسیر قدردانی کرد. معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور با اشاره به فرصت اندک باقیمانده تا پایان سال ، هدف گذاری ، برنامه ریزی ، نظارت و پایش دقیق و مستمر نتایج اقدامات تا حصول نتیجه مطلوب را ضروری خواند و از همه همکاران خواست تا با استفاده حداکثری از تمامی ظرفیت های موجود جهت تعین تکلیف و وصول مطالبات غیر جاری ، جذب منابع و رسیدن به اهداف تعیین شده، تلاش کنند .
دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان

محمد نجف زاده در دیدار با حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و نقش بانک ملی ایران در حمایت از بخش های مختلف اقتصادی و ارائه خدمات بانکی در راستای کمک به بهبود وضعیت معیشت مردم ، آمادگی این بانک را در تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله) در خصوص حمایت از طرح های تولیدی و اشتغال زا بویژه پشتیبانی از واحدهای مولد و دانش بنیان و همراهی با سیاست های دولت در مسیر رشد و توسعه اقتصادی کشور اعلام کرد.

در این دیدار حضرت آیت الله نورمفیدی به اهمیت و نقش پررنگ سیستم بانکی در رشد اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود: شبکه بانکی باید نگاه توسعه ای داشته باشد و در این زمینه بیش از پیش تلاش کند؛ بانک ها باید با اولویت بندی بخش های مختلف اقتصادی از حیث کاکرآمدی و اثربخشی ، بر اعطای تسهیلات و تزریق صحیح و منطقی پول که به مثابه خون در شریان و کالبد اقتصاد است؛ نظارت دقیق و کافی داشته باشند.

نجف زاده همچنین در دیدار با سیدمحمد دهنوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان با اشاره به رسالت و وظیفه ذاتی بانک ملی ایران به عنوان پیشانی اقتصاد کشور و حضور فعال در موضوعات مختلف اقتصادی و مشارکت در اجرای طرح زیربنایی و کلان تولیدی و عمرانی ، از مطالبات غیرجاری به عنوان آفت بزرگ سیستم بانکی یاد کرد و بر لزوم هم افزایی ، همراهی و حمایت مسئولان دولتی از بانک‌ها در وصول مطالبات معوق و بازگشت منابع به چرخه تولید و اشتغال تاکید کرد.

گفتنی است عضو هیات عامل بانک ملی ایران و هیأت همراه در این سفر ، به منظور افزایش تعاملات متقابل ، از واحدهای تولیدی و گروه های صنعتی شرکت ریسندگی و بافندگی ماهوت شمال، شرکت بافه سیم گلستان و شرکت صنایع سلولزی و غذایی کمالان بازدید کرد.

442659