ترافیک نیمه سنگین در یک آزادراه و انسداد هفت محور مواصلاتی

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک نیمه سنگین در یک آزادراه و انسداد هفت محور مواصلاتی خبر داد.

تصویر ترافیک نیمه سنگین در یک آزادراه و انسداد هفت محور مواصلاتی

به گزارش سایت خبری پرسون، درباره آخرین وضعیت ترافیکی حاکم بر محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی و پایش های صورت گرفته از آخرین وضعیت ترافیکی محور های مواصلاتی کشور در حال حاضر ترافیک در مسیر آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل ساسانی تا فردیس نیمه سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند، گفت: مداخلات جوی و گره ترافیکی در هیچ کدام از جاده‌های کشور مشاهده نمی شود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اشاره به انسداد برخی از محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می شود. همچنین محور شریانی ریگان – ایرانشهر و محور غیرشریانی جدید هشتگرد – طالقان در حال حاضر مسدود هستند.

شیرانی افزود: محورهای لاسم-ارجمند، وازک-بلده، سروآباد-پاوه و سی سخت-پادنا نیز به دلیل شرایط فصلی در حال حاضر مسدود هستند.

442489