ستاره اسپانیایی در راه فوتبال ایران/ سرخ ها برای جذب بازیکن خارجی دست به کار شدند!

پاکو خمس به دنبال این است که از چهارمین سهمیه بازیکن خارجی تراکتور هم استفاده کند.
تصویر ستاره اسپانیایی در راه فوتبال ایران/ سرخ ها برای جذب بازیکن خارجی دست به کار شدند!

به گزارش سایت خبری پرسون، تراکتور در ابتدای فصل با جذب صفا هادی، ریکاردو آلوز و گوستاوو واگنین، سه سهمیه خارجی خود را پُر کرد و در حالی که به نظر می‌رسید آخرین جای خالی به یک مهاجم خارجی تعلق پیدا کند اما جذب کاوه رضایی معادلات را تغییر داد.

در نهایت قربان بردیف که به خرید مهاجم خارجی تاکید زیادی داشت، از این تیم جدا شد و پاکو خمس جای او را گرفت و حالا مسئولیت نقل و انتقالات سرخپوشان تبریزی برعهده او گذاشته شده است.

خمس در این مدت از اینکه چهار سهمیه خارجی به صورت کامل از سوی مدیران باشگاه مورد استفاده قرار نداشته، اظهار تعجب کرده و قصد دارد در گام مهم نقل و انتقالات، چهارمین بازیکن خارجی موردنظر خود را به خدمت بگیرد.

اگرچه هنوز او گزینه‌ای به باشگاه معرفی نکرده اما اولویت خود را خرید بازیکن اسپانیایی گذاشته و تراکتور نیز امکان خرید بازیکن غیر آسیایی را باتوجه به قوانین دارد.

با این حال جذب بازیکنی از اسپانیا و اروپا شاید کار دشواری باشد و احتمال دارد خمس نیز به سراغ سایر بازارها برود اما نکته مهم این است که او به شدت پیگیر خرید چهارمین بازیکن خارجی تیم است.

همچنین محمدرضا زنوزی بودجه قابل توجهی را برای پنجره زمستانی کنار گذاشته و قصد دارد تیمش را با قدرت روانه نیم فصل دوم کند.

البته همه برنامه‌ریزی‌های بلند مدت در باشگاه تراکتور به مسائل و نتایج کوتاه‌مدت اهمیت دارد و در این خصوص نیز باید منتظر چهار هفته پایانی نیم فصل ماند.

منبع: ورزش سه

442139