اتفاق جنجالی برای نامزد مهاجم تیم ملی آرژانتین در قطر

به نظر می‌رسد نامزد مهاجم تیم ملی آرژانتین چندین تکه شیشه خرد شده در بطری نوشیدنی پیدا کرده و بسیار ترسیده است.
تصویر اتفاق جنجالی برای نامزد مهاجم تیم ملی آرژانتین در قطر

به گزارش سایت خبری پرسون، آگوستینا گاندولفو، نامزد ۲۶ ساله لائوتارو مارتینز، در جریان پیروزی ۳-۰ آلبی سلسته مقابل کرواسی در نیمه نهایی جام جهانی در ورزشگاه حضور داشت. او پس از پایان مسابقه تصمیم گرفت با خواهرش و نامزد او برای صرف نوشیدنی به یک مرکز خرید در دوحه بازدید کردند. اما آن‌ها به نظر می‌رسد چندین تکه شیشه خرد شده در بطری نوشیدنی پیدا کرده و بسیار ترسیده اند. آن‌ها ابتدا قبل از مراجعه به بیمارستان برای بررسی هر گونه خطر احتمالی، به پیش مقامات امنیتی رفته و در این رابطه گزارش دادند. همچنین آگوستینا گاندولفو قبل از رفتن بیمارستان، راهی سفارت آرژانتین شده و در این رابطه با آن‌ها صحبت کرد.

گاندولفو مدعی شد مقامات امنیتی در کمال تعجب این اتفاق را کم اهمیت جلوه داده و حتی آن‌ها را متهم کردند که خودشان شیشه را درون بطری گذاشته اند. این رفتار افسران امنیتی از نظر نامزد لائونارو مارتینز شوکه کننده بوده و باعث ناراحتی او شده است. گاندولفو پس از این اتفاق در اینستاگرام نوشت: "مایه شرمساری بود، ما بابت این رفتار شکایت داشته و شاهد هم داریم.

تورنمنت برای لائوتارو مارتینز چندان خوب پیش نرفته و او که ابتدا بازیکن فیکس آرژانتین بود، در بازی‌های اخیر روی نیمکت قرار گرفته است. نامزد او نیز شب عجیبی را در دوحه سپری کرده و در کل این سفر خیلی باب میل آن‌ها پیش نرفته است.

منبع: همشهری

442112