بهادری جهرمی:

جوان ایرانی آینده خود را می‌سازد

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: برخی منتظر می‌مانند تا آینده برایشان چگونه رقم بخوردگفت: اما جنس جوان ایرانی اینگونه بوده است که آینده برایش مهم بوده و خودش می‌خواسته آن را بسازد.
تصویر جوان ایرانی آینده خود را می‌سازد

به گزارش سایت خبری پرسون، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با حضور در دانشگاه علم و صنعت ضمن تبریک به دانشجویان مناسبت هفته دانشجو، گفت: یکی از مهم ترین نکات و سوالات ذهن من و و شمای جوان ایرانی این مسئله است که آینده ما چگونه خواهد بود و فردای من و شمای جوان چه خواهد شد؟ یادم است وقتی که برای کنکور درس می‌خواندم به بعضی می گفتند برای آینده چکار می خواهید کنید می‌گفتند ببنیم چه می شود و منتظر می‌مانند که چگونه آینده برایش رقم می خورد، اما جنس جوان ایرانی اینگونه بوده که خودش دوست داشته و خودش می خواسته آینده اش را رقم بزند این جنس آینده پیشرو و تمدن است‌.

وی ادامه داد: همین جنس در گذشته در سال ۵۷ به صورت فعال و پیشرو یک طراحی کرده و یک آینده ای برای خود رقم زده که متفاوت از آینده بود که نظم آن روز جهانی برایش تدبیر کرده بود، نظمی که بعد از جنگ‌جهانی دوم در جهان با یک ساختار حقوقی به نام سازمان ملل و یک ساختار اقتصادی به نام دلار طراحی شد.

سخنگوی دولت گفت: تا زمانی که تلاش می‌کنیم آینده خودمان را خودمان بسازیم و آن‌هم آینده‌ای مطابق جایگاه خودمان نه مطابق جایگاهی پایین‌تر از سگ آمریکایی، هزینه‌اش را هم می‌پردازیم. امروز هم استمرار همان روز است. جنگ نظامی جواب نداد و جنگ رسانه‌ای و اقتصادی را رقم زدند و به آن اسم تحریم‌های فلج‌کننده دادند.

440897