دست روی این نقاط ضعف زنان نگذارید لطفا

رفتار و احساسات خانم ها و آقایان با یکدیگر متفاوت است، و شما در زمان برخورد با خانم ها بهتر است نحوه صحیح رفتار را بدانید در غیر این صورت به ضررتان خواهد بود.
تصویر دست روی این نقاط ضعف زنان نگذارید لطفا

به گزارش سایت خبری پرسون، رفتارهای زنان و مردان به صورت ذاتی، با هم فرق داشته وآنها در بسیاری از مواقع متفاوت از یکدیگر، عمل می کنند. زنان انسان هایی پیچیده با احساسات و عواطف گوناگونی هستند که شناخت آنان مسئله ای چالش برانگیز است.

نقطه ضعف خانمها چیست

شناخت زنان و نقاط ضعف آنها در داشتن یک رابطه سالم کمک بسیار زیادی می کندو باعث می شود بدانیم که او چه انتظاراتی از شریک زندگی خود دارد.

در این بخش درباره نقاط ضعف زنان با شما صحبت خواهیم کرد تا حساسیت های او را بشناسید و هرگز دست روی این نقاط حساس نگذارید تا روی آرامش را ببینید.

احساسات

زن ها نسبت به مردها احساسات شان رقیق‌تر است و این یکی از ویژگی های رفتاری آنهاست. خانم ها در مورد شرایط و موقعیت های مختلف بیش از اندازه احساساتی برخورد کرده و واکنش های عاطفی از خود نشان می دهند.

همسرتان را به خاطر احساساتی بودن سرزنش نکنید او را آرام کنید و به هر شیوه ای که شده نشان دهید احساسات او را می فهمید و پشتیبان و حامی اش هستید.

احساساتی

گریه

باوری اشتباه بین مردم شکل گرفته است که گریه کردن نشانه ضعف است اما گریه کردن یکی از واکنش های هیجانی و طبیعی در انسان هاست و هر انسانی ممکن است تجربه گریه کردن در موقعیت های شاد یا ناراحت‌کننده را داشته است.

معمولا خانم ها با گریه کردن ناراحتی خود را ابراز می کنند، شما نباید به همسرتان بگویید که همیشه که تو گریه می کنی و اشکت دم مشکت است، با بیان این جمله شما احساسات او را کم اهمیت می شمارید و به او می گویید که احساسات و عواطف خود را نادیده بگیرد. به او بگویید حق دارد گریه کند و از اینکه جلوی چشمان شما گریه می کند ابدا ناراحت نمی شوید.

ظاهر

خانم ها روی ظاهر و زیبایی خود بسیار حساس هستند و دوست دارند که همیشه در بهترین حالت ممکن دیده شوند. ایراد گرفتن از ظاهر همسر یکی از بدترین کارهایی است که گاهی آقایان انجام می دهند. ایراد از ظاهر و بدن همسر اعتماد به نفس او را نابود می کند.

او فکر خواهد کرد که مقبول نیست و شما همیشه او را با ظاهرش ارزیابی می کنید پس هیچوقت این جملات را به کار نبرید و قبل از بکار بردن آن به عاقبت خود فکر کنید:چرا امروز زشت شدی! عزیزم یه کم چاق نشدی؟ چرا زیر چشمت سیاه شده؟

زوج ناراحت

مقایسه و تعریف از دیگری

مقایسه کردن، احساس حقارت به زن می دهد و فکر می کند مهمترین زن در زندگی همسرش نیست.خانم ها بر روی تعریف کردن شما از خانم های دیگر، حتی مادر و خواهرانتان نیز حساسند پس فقط از همسرتان تعریف کنید تا آرامش در زندگیتان همیشگی باشد.

بی توجهی

اگر می خواهید زندگی متاهلی شما به مشکل نخورد، به همسرتان توجه نمایید. اگر شما به عنوان یک مرد بدانید که همسرتان چه نوع توجه و محبتی را تمایل دارد بگیرد، باز یک قدم به خوش بختی نزدیک تر می شوند.

زنانی که از همسرشان توجه نمی بینند بسیار آزرده خاطر می شوند. زنان دوست دارند در میهمانی ها، بر سر سفره غذا، در سفر، در کنار خانواده خودشان و یا همسرشان و ...، توجه ویژه ای از همسرشان دریافت کنند.

کار با موبایل

کدبانوگری

یکی دیگر از نقطه ضعف زنانه خانم ها روی کدبانوگری آنهاست، آنها دوست دارند کدبانوگری و خانه تمیز و مرتبشان و دست پختشان قابل توجه همه باشد پس با سیاست رفتار کنید و دست روی نقطه ضعف همسرتان نگذارید مثلا اگر می خواهید از دستپخت خانمی تعریف کنید، بگویید غذای خوشمزه ای بود ولی به پای دستپخت همسر من نمی رسد، و یا بگویید خانه شما مثل خانه ما، از تمیزی برق می زند.

چشم چرانی کردن

چشم چرانی و نگاه آقایان به خانم های دیگر، یک توهین مستقیم به خانم است. یک زن برای مردی که در روبرویی با یک زن یا دختر جذاب، چشم هایش را به او نمی دوزد، احترام و ارزش بسیار زیادی قائل است. اگر می خواهید در زندگی مشترک آرامش بیشتری داشته باشید، به زنان دیگر خیره نشوید حتی اگر نگاه کردنتان بی منظور باشد.

چشم چرانی

نظافت و تمیزی

متأسفانه آقایان بر روی نظافت شخصی حساس نیستند اما خانم ها همیشه دوست دارند خانه ای تمیز داشته و همسرشان نیز به تمیزی اهمیت دهد. بی نظم و شلخته بودن مرد، سبب می شود زن فکر کند که او تلاش هایش را در حفظ تمیزی و نظم خانه نادیده می گیرد پس نظافتتان را رعایت کنید و جورابهایتان را وسط خانه رها نکنید تا دعوایتان هم نشود.

علاقه مندی ها

خانم ها بر روی کارهای مورد علاقه خود مثل لاک زدن، خرید کردن و... حساسند. آنها دوست ندارزند که همسرشان علاقه مندی آنها را مسخره کند.

یک زن دوست دارد، همانگونه که خودش نسبت به علاقه مندی های همسرش اهمیت می دهد، او نیز به فعالیت های مورد علاقه ی زن، اهمیت بدهد. اگر علاقمندی های زن را نادیده بگیرید، او احساس می کند مورد بی عدالتی قرار گرفته است.

440686