شهروندان آبگرفتگی معابر را به ۱۳۷ گزارش دهند

شهردار منطقه ۱۴ تهران گفت: شهروندان در صورت مشاهده مورد خاص با سامانه نظارتی ۱۳۷ تماس بگیرند.

تصویر شهروندان آبگرفتگی معابر را به ۱۳۷ گزارش دهند

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد امین سالاری پور با اعلام آمادگی کامل شهرداری منطقه ۱۴ تهران برای موج جدید بارش‌ها گفت: تمام تلاش‌ها صورت گرفته تا شهروندان در روزهای بارندگی به سهولت به کارهای خود رسیدگی کنند. برای این منظور نقاط آب‌گرفتگی معابر در سطح محلات و خیابان‌ها شناسایی شده و تیم‌های گشت زنی خدمات شهری فعالیت مستمر و مضاعف دارند.

شهردار منطقه ۱۴ تهران همچنین اظهار کرد: شارژ مجدد کیسه‌های شن مخصوص در مخازن زردرنگ، شارژ دپو فله‌ای سایت اصلی و فرعی در نواحی شش‌گانه انجام و جانمایی شده است.

وی ادامه داد: ماشین‌آلات مکانیزه و غیرمکانیزه برف‌روبی و همچنین تأمین و دپو شن و نمک در سایت برف‌روبی همچنین نیروی خدمات شهری، برف‌روب و فضای سبز آمادگی کامل دارند تا در روزهای جاری و فصل پیش رو و استمرار بارش نزولات آسمانی به شهروندان خدمت رسانی کنند.

سالاری‌پور در پایان با بیان اینکه ارائه خدمت به شهروندان و حل مشکلات محلات در اولویت فعالیت‌های شهرداری قرار دارد، از شهروندان دارالمومنین تهران درخواست کرد: برای ارائه خدمت رسانی بهتر حین بارش‌های پیش رو در تماس با سامانه نظارتی ۱۳۷ موارد مورد مشاهده و نقاط دارای آب‌گرفتگی را به شهرداری گزارش دهند.

منبع: مهر

440550