محمد اصفهانی با «خیال آشنا» در همایش «صحنه نهایی»

در همایش صحنه نهایی از موزیک جدید محمد اصفهانی با نام «خیال آشنا» همراه با کتاب «انقلاب اسلامی و آینده جهان» رونمایی می‌شود.
تصویر محمد اصفهانی با «خیال آشنا» در همایش «صحنه نهایی»

به گزارش سایت خبری پرسون، مؤسسه منتظران منجی علیه‌السلام اولین همایش «صحنه نهایی» در نبرد تمدن‌ها را با محوریت تبیین ذات قدسی انقلاب و نقش آن در تمدن نوین اسلامی برگزار می‌کند.

در این همایش از سه اثر فرهنگی و هنری در این حوزه رونمایی خواهد شد که شامل کتاب «انقلاب اسلامی و آینده جهان» به قلم حجت الاسلام محمد شجاعی، موزیک «خیال آشنا» با صدای محمد اصفهانی و مستند «تار دید» با محوریت پشت صحنه رفتار دشمن با انقلاب اسلامی می‌شود که تولید واحد رسانه مؤسسه منتظران منجی علیه السلام است.

تاردید مستندی از پشت صحنه‌ی رفتار دشمن با حقیقتی قدسی، به نام انقلاب اسلامی ایران است. این مستند سیری است از تمام تهدیدهایی که ایران، به خاطر حفظ ذات انقلاب اسلامی، متحمل شده و می‌شود! مسیر که روشن شود، چشمانمان نمایی دقیق از گذشته و حال و آینده‌ی انقلاب را به سمت هدف نهایی‌اش دیده و می‌بیند. از این مستند، در روز جمعه هجدهم آذرماه، در ابتدای همایش «صحنه نهایی» در نبرد تمدن‌ها رونمایی خواهد شد.

کتاب «انقلاب اسلامی و آینده جهان» جدیدترین کتاب حجت الاسلام محمد شجاعی است که در آن با بررسی کامل موضوع انقلاب اسلامی از نگاه پیامبر و امامان معصوم از یک سو و سخنان امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب، نمای شفافی از گذشته و آینده انقلاب اسلامی به دست می‌دهد و نشان می‌دهد که چه طور این انقلاب به ظهور حضرت حجت منتهی خواهد شد.

موزیک «خیال آشنا» با صدای محمد اصفهانی هم جدیدترین اثر این خواننده کشورمان با موضوع آینده انقلاب اسلامی و ظهور حضرت حجت است.

این همایش جمعه هجدهم آذر ماه، از ساعت 18 الی 21 در تالار پردیس تأتر تهران واقع دراتوبان شهید محلاتی شرق، خیابان شهید شاه آبادی جنوبی، بعد از میدان مالک اشتر، خیابان بقایی، جنب فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

440449