واکنش تمسخرآمیز به حذف عربستان از جام جهانی

کاربران خارجی با انتشار تصویری در فضای مجازی به حذف عربستان از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش جالبی نشان دادند.

تصویر واکنش تمسخرآمیز به حذف عربستان از جام جهانی

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از همشهری‌آنلاین تیم ملی عربستان در حالی شب گذشته با قبول شکست مقابل مکزیک از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کنار رفت که در نخستین بازی مرحله گروهی خود در برابر قدرتمندترین تیم گروهش یعنی آرژانتین پیروز شدو تیم شگفتی‌ساز جام جهانی قطر لقب گرفته بود اما سعودی‌ها پس از دو شکست متوالی مقابل لهستان و مکزیک شب گذشته از جام جهانی قطر خداحافظی کردند.

یکی از حاشیه‌های بازی‌های این نماینده آسیا در جام جهانی اتفاق افتاده بود کری هواداران عربستانی بعد از پیروزی برابر آرژانتین بود. هواداران این تیم پس از پیروزی در هنگام خروج از ورزشگاه با کنایه به کاپیتان آرژانتین مرتب می‌گفتند: «مسی کجاست؟».

اما کری‌خوانی هواداران عربستانی به این بازی ختم نشد و ۲ تا از هواداران سعودی قبل از بازی با لهستان در هنگام ورود به ورزشگاه بنری در دست داشتند که روی آن عبارت «مسی کجاست؟» خط خورده بود و این بار با آوردن نام کاپیتان لهستان روی آن بنر نوشته شده بود:«لواندوفسکی کجاست؟»

جالب اینجاست که بعد از ناکامی تیم عربستان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کاربران خارجی با انتشار تصویری از دو بازیکنی که مورد تمسخر عربستانی‌ها قرار گرفته بودند کنایه سنگینی به حذف نماینده آسیا زدند.

تصویری منتشر شده کاربران از همان ۲ هوادار بنر به دست عربستانی الهام گرفته شده فقط بجای آنها لیونل مسی و رابرت لواندوفسکی بنری را دست گرفتند که روی آن نوشته شده: «عربستان کجاست؟»

تصاویر | واکنش تمسخرآمیز به حذف عربستان از جام جهانی | کنایه سنگین با انتشار یک تصویر خاص!

440083