مسئولان فدراسیون فوتبال برای جام‌ جهانی چقدر پاداش گرفته‌اند؟

روایت های موثق غیر رسمی درباره پاداش ها به گونه ای است که باید اعضای هیات رئیسه فدراسیون پاسخ دهند و در این زمینه شفاف سازی کنند.
تصویر مسئولان فدراسیون فوتبال برای جام‌ جهانی چقدر پاداش گرفته‌اند؟

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم ملی فوتبال ایران درحالی با سه امتیاز به کار خود در جام جهانی پایان داد که در آخرین جلسه تیم ملی قبل از اعزام مصوبه پرداخت پاداش های بازیکنان و کادرفنی تیم ملی تصویب شده است و در این جلسه البته درباره پاداش اعضای هیات رئیسه هم تصمیم گیری شده است. بر این اساس سرمربی تیم ملی ۲۰۰ درصد ، بازیکنان تیم ملی ۱۰۰ درصد ، دیگر اعضای کادر ۵۰ درصد و البته بازیکنان ذخیره هم همین نسبت از پاداش را خواهند گرفت. پاداشی که اعلام شد برای برد برابر ولز به بازیکنان تیم ملی رقمی معادل ۱۵ هزار دلار بوده و پرداخت شده است.

درحالی که در سال های گذشته و در دو دوره موقت گذشته فدراسیون عزیز خادم و میرشاد ماجدی بحث درباره پاداش ها جنجالی شده بود و در آن زمان پاداش های ۵ هزار یورویی برای هر برد به عنوان پرداخت های بدون مصوبه جنجال ساز شد و بعدتر لیست پرداخت هایش رسانه ای شد ، حالا این خبر دست به دست می شود که اعضای هیات رئیسه در بازگشت تیم ملی از اردوی پر هزینه اتریش ، لیست پاداش ها را مصوب کرده اند و البته یکی از این مصوبات پرداخت پاداش به خود اعضای هیات رئیسه است. روایت های موثق غیر رسمی درباره این اعداد به گونه ای است که باید اعضای هیات رئیسه پاسخ دهند آیا مصوبه پرداخت به تائید همه اعضا رسیده است و رقم دقیق اعضای هیات رئیسه چقدر بوده است؟ معادل پاداش بازیکنان ؟ معادل اعضای کادرفنی یا بخشی از رقم پرداختی که عرف و روال همیشگی بوده است؟

پرسشی که اصولی سخنگوی هیات رئیسه پس از ضیافت ده روزه دست جمعی همراه با تیم ملی بهتر است درباره اش شفاف سازی کند. اینکه غیر از همه هزینه های تحمیل شده به فدراسیون و از بودجه بیت المال ، آیا برای دو شکست و حذف از گروهی که می توانست بهترین مسیر برای رسیدن ایران به جمع ۱۶ تیم برتر جهان باشد ، چقدر هزینه به عنوان پاداش هیات رئیسه به فوتبال ایران تحمیل کرده است؟

یکی شفاف سازی کند؛این آقایان به خاطر جام‌جهانی چقدر پاداش گرفته‌اند؟

منبع: خبرآنلاین

439959