ممنوعیت‌های ترافیکی آخرهفته اعلام شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا ممنوعیت‌های ترافیکی آخرهفته را تشریح کرد.
تصویر ممنوعیت‌های ترافیکی آخرهفته اعلام شد

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ احمد شیرانی درباره محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در تعطیلات پایان هفته گفت:‌ محدودیت های ترافیکی از روز چهارشنبه ۹ آذر ماه آغاز شده و تا روز شنبه ۱۲ آذر ماه ادامه خواهد داشت. بر این اساس تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۹ آذرماه تا ساعت شش صبح روز شنبه ۱۲ آذرماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا افزود:‌ البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

وی درباره محدودیت‌های درنظر گرفته شده برای تردد خودروهای سواری نیز گفت: تردد خودروهای سواری در محور چالوس نیز احتمالا با برخی محدودیت‌ها مواجه خواهد شد. بر این اساس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

شیرانی اضافه کرد:‌ همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه از میدان امیرکبیر کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره محدودیت‌های اعمال شده در محور هراز نیز گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد بود.

وی درباره ممنوعیت‌های تردد برای وسایل نقلیه سنگین نیز گفت:‌ برای تردد وسایل نقلیه به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی در برخی محورها نیز یکسری محدودیت در نظر گرفته شده است. بر این اساس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

شیرانی اضافه کرد:‌ در محور هراز تردد تمامی تریلرها کماکان ممنوع است. همچنین تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت شش تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا اضافه کرد:‌ البته اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد ، با هماهنگی فرمانده میدان، اجرای محدودیت ها کان لم یکن خواهدبود.

منبع: ایسنا

439952