داوری‌ جایزه جلال به کجا رسید؟

وجیهه سامانی دبیرعلمی جایزه جلال از اتمام مرحله نخست داوری‌ها خبر داد و گفت: در انتخاب داوران تلاش کردیم از چهره‌های صاحب اثر و دارای تخصص و تجربه استفاده کنیم.

تصویر داوری‌ جایزه جلال به کجا رسید؟

به گزارش سایت خبری پرسون، وجیهه سامانی، دبیر علمی جایزه جلال آل احمد، از اتمام مرحله نخست داوری‌های این دوره خبر داد و گفت:‌ داوری در مرحله دوم در حال انجام است.

وی ادامه داد:‌ در حال حاضر تمام تمرکز و توان و دقت داوران ما روی داوری متمرکز است تا قضاوت درست و دقیقی داشته باشند. امیدواریم بعد از سپری شدن این مرحله و اعلام کاندیداها، روند اجرا و زمان برگزاری اختتامیه اعلام شود.

سامانی گفت: جایزه جلال یکی از معتبرترین و تخصصی‌ترین جایزه‌های ادبی کشور است که همواره به تکنیک و محتوای آثار توامان توجه داشته و دارد. به همین علت در انتخاب داوران تلاش کردیم که از چهره‌های شناخته شده و صاحب اثر و دارای تخصص و تجربه در داوری استفاده کنیم.

دبیرعلمی جایزه جلال از برگزاری محفل‌های شعرخوانی خبر داد و گفت:‌ بخش‌های جنبی و جایزه ویژه هر سال بنا به رویکرد و هدف‌گذاری جایزه جلال در هر دوره تغییر می‌کند و بنا نیست همیشه به یک منوال تکرار شود.در حال حاضر تمام تمرکز اصلی روی بررسی و داوری دقیق آثار است و بنا به مقتضیات دوره، اگر بخش جنبی یا جایزه ویژه‌ای در نظر باشد، در وقت مقتضی آن اعلام خواهد شد.

منبع: تسنیم

429283