وحیدی:

رسانه‌های دشمن نمی‌توانند با القای دروغ ایران را ناامن جلوه دهند

وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید تهران تاکید کرد: رسانه‌های دشمن نمی‌توانند با القای دروغ تهران و ایران را ناامن جلوه دهند.
تصویر رسانه‌های دشمن نمی‌توانند با القای دروغ ایران را ناامن جلوه دهند

به گزارش سایت خبری پرسون، صبح امروز سه شنبه (1آذر) مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید استان تهران با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد.

در این نشست احمد وحیدی وزیر کشور ضمن تقدیر از استانداران جدید و سابق، اظهار داشت: یکی از دلایل اخیری که باعث ایجاد اغتشاشات در کشور شد برای این بود که کارهای بزرگ و مثبت دولت به گوش مردم نرسد و قصد دارند بین مردم و دولت فاصله ایجاد کنند که این خیال خام است زیرا مردم پشتیبان نظام و کشور هستند.

وی افزود: در وقایع اخیر دل مردم رنجیده شد زیرا آنها طاقت دیدن آتش زدن پرچم، قرآن را نداشتند در اتفاقات اخیر دشمنان با پول قصد ایجاد آشوب در کشور را داشتند و شاهد بودیم که افرادی با دریافت پول شعار می نوشتند یا اقدامات تخریبی می‌کردند به نظر بنده اتفاقات اخیر آخرین دست و پا زدن های دشمنان است.

وزیر کشور گفت: برخی از جوانان بازداشت شده پشیمان هستند و بیان می‌کنند که فریب افراد و شبکه‌های اجتماعی و تلویزیونی را خورده‌اند اما بگویم این اتفاقات اخیر کشور و نظام را واکسینه کردند و از افراد ناآگاه می‌خواهند پشت پرده را ببینند زیرا با این حرکات کشور دچار مشکل نمی شود و نمی توانند کشور را ناامن کنند زیرا این ملت ایستاده و خواهد ایستاد.

وحیدی با اشاره به شهدای وقایع اخیر، تصریح کرد: دهه هفتادی یا هشتادی کشور شهیدان علی وردی و عجمیان هستند و دشمن بداند که نسل جوان کشور این افراد هستند که تعداد آنها نیز کم نیست و در مقابل آنها خواهند ایستاد زیرا این افراد قدرت ایران هستند نه بمب اتم‌ها. شاید برخی جوانان فریب خورده باشند اما تعداد این جوان‌ها کم است که به زودی به آغوش کشور و ملت باز خواهند گشت.

وی تاکید کرد: باید در مقابل القاهای دروغ ایستاد و اجازه ندهیم دشمنان با دروغ های خود ذهن‌ها را منحرف کند. همانطور که می‌دانید تهران جزو استان های پاک و پیشرفته است و رسانه‌های دشمن نمی‌توانند با القای دروغ تهران و ایران را ناامن جلوه دهند.

در ادامه حجت‌الاسلام ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، ضمن تقدیر از استاندار قبلی تهران و تمجید از دولت در انتخاب استاندار جدید، اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی کشور روزمرگی است بنده از استاندار جدید درخواست دارم که به استان نگاه بلندمدت داشته باشد و برنامه و اهداف استان کوتاه مدت نباشد.

وی افزود: مدیران با رفتار خود مردم را می‌سازند و هر کجا مشکل وجود داشت به خود بازگردیم و ببینیم مشکل کجاست؟ پس باید تصمیماتی گرفته شود که در آینده مشکل ساز نباشد همچنین از نمایندگان مجلس درخواست دارم که تصمیماتی بگیرند که نیم قرن بعد را در نظر بگیرند و حال حاضر را هدف قرار ندهند.

امام جمعه موقت تهران گفت: متاسفانه برخی از تصمیمات در کشور هم تراز با رفتار آمریکا و متحدان آن است یعنی در خارج آنها تحریم می‌کنند تا درآمد کشور کاهش پیدا کند و متاسفانه ما در داخل برخی مصوبات را تصویب میکنیم که مخارج کشور را افزایش می دهیم این دو حرکت مانند دو لبه قیچی عمل می‌کند به بودجه اضطراری دولت انگلستان نگاه کنید دو پایه دارد که یک کاهش حداکثری هزینه‌ها و دو افزایش حداکثری درآمدهای مالیاتی. اگر بودجه سال آینده بر این دو پایه بود امید بخش است و اگر چنین تصمیمی گرفته نشود تورم در کشور بیشتر خواهد شد.

ابوترابی فرد با بیان اینکه شرایط کنونی کشور همانند دفاع مقدس است، تصریح کرد: امیدوارم تصمیمات درستی گرفته شود تا شرایط کشور و مردم خوب شود.

418795