پشت پرده رابطه لئوناردو دی‌کاپریو و جی جی حدید

گویی رابطه‌ای عاشقانه بین جیجی حدید و لئوناردو دی کاپریو وجود دارد.
تصویر پشت پرده رابطه لئوناردو دی‌کاپریو و جی جی حدید

به گزارش سایت خبری پرسون، به تازگی عکسی از جی‌جی حدید و لئوناردو دی کاپریو در شهر نیویورک منتشر شده است. در حالی که نیروهای امنیتی آنها را با عجله از رستوران خارج می کردند، زوج فراری از دوربین، دی کاپریو، سرمایه دار ریسک پذیر، ویوی نوو، سعی کردند از دید عکاسان پنهان شوند. دی کاپریو یک کلاه بیسبال، ماسکی که بیشتر صورتش را می پوشاند، شلوار جین مشکی، کفش ورزشی سفید و یک کت مشکی حجیم به تن داشت.

حدید یک پیراهن، یک ژاکت چرمی و یک روسری آبی روی صورتش پوشیده بود. شایعات آشنایی جی‌جی حدید، مدل ۲۷ ساله و لئوناردو دی کاپریو، بازیگر ۴۸ ساله در ماه سپتامبر(شهریور) در هفته مد با هم آشنا شدند و در عکس‌های منتشر شده به نظر می رسید که این دو با هم اوقات خوبی را سپری می کردند.

به گفته منبعی که با (صفحه شش) «Page Six» مصاحبه کرده است؛ آنها با یکدیگر آشنا شدند و رابطه خود را به آهستگی پیش می‌برند، حتی آن‌ها گه‌گاهی، تنهایی هم مسافرت می‌روند اما بیشتر اوقات در جمع دیده می‌شوند.

در همان روزی که حدید در فشن شوی ورساچه بهار/تابستان ۲۰۲۲ قدم زد، دی کاپریو نیز آنجا در میلان حضور داشت. در طول هفته مد پاریس، دی‌کاپریو در همان هتل رویال مونسو، جایی که حدید نیز در آن‌جا اقامت داشت. این دو در ماه گذشته، بار دیگر در یک جشن بزرگ هالووین در محوطه نیروی دریایی بروکلین با هم دیده شدند.

منبع: خبرآنلاین

418665