جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان زنگ خطر را برای بایدن به صدا درآوردند

پس از پیروزی جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان آمریکا، نمایندگان این حزب از آغاز تحقیقات پیرامون کسب و کار خانوادگی جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا به محض به قدرت رسیدن رسمی در سال آینده میلادی خبر دادند.
تصویر جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان زنگ خطر را برای بایدن به صدا درآوردند

به گزارش سایت خبری پرسون، جیمز کامر نماینده جمهوری خواه ایالت کنتاکی که قرار است ریاست نظارت مجلس نمایندگان و کمیته اصلاحات را بدست آورد، به خبرنگاران گفت، این هیات تحقیقات درباره گزارش های مالی و ادعاهای افشاگرانه که به طرز ناشناس درباره ارتباط های میان جو بایدن و فعالیت های تجاری « هانتر بایدن » پسر ۵۲ ساله اش را نشان می دهد، آغاز خواهد کرد.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به دریافت ۲ گزارش از فعالیت های مشکوک از سوی بانک های مهم خطاب به خبرنگاران افزود : « باید واضح بگویم این آغاز تحقیقات درباره جو بایدن است. این مسئله‌ای است که کمیته در سال آینده میلادی بر روی آن تمرکز خواهد کرد. این کمیته موقعیت جو بایدن در رابطه با افراد خانواده در خارج از کشور را ارزیابی خواهد کرد.»

از سوی دیگر کاخ سفید، جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان را به برنامه ریزی علیه جو بایدن و برای ضربه زدن به موقعیت سیاسی اش متهم کرد. « ایان سمز» سخنگوی دفتر مشاوره کاخ سفید در این بیانیه گفت: « رئیس جمهور بایدن نخواهد گذاشت چنین حملات سیاسی تمرکز وی را از اولویت ها و مسائل مهم آمریکا برهم بزند. »

هانتر بایدن سالهاست که مرکز توجه حملات دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکا و برخی اعضای جمهوری خواهش قرار دارد که وی را به انجام اقدامات نادرست در رابطه با اوکراین و چین و دیگر موارد متهم می‌کنند.

418159