دستگیری سارق بیمارستان قلب تهران

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق و کلاهبردار حرفه‌ای که با سوءاستفاده از مراجعان بیمارستان قلب تهران، اقدام به سرقت از کارت اعتباری آن‌ها می‌کرد، خبر داد.
تصویر دستگیری سارق بیمارستان قلب تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق و کلاهبردار حرفه‌ای که با سوءاستفاده از شهروندان، اقدام به سرقت از کارت اعتباری آن‌ها می‌کرد، خبر داد و گفت: تاکنون ۲۰ مالباخته شناسایی شده‌اند.

وی افزود: به دنبال افزایش سرقت از حساب شهروندان در بیمارستان قلب تهران به یک روش مشابه، رسیدگی به موضوع و دستگیری متهم را تیمی از ماموران کلانتری ۱۲۵ یوسف‌آباد بر عهده گرفته و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی‌های انتظامی مشخصات و ساعات حضور متهم را شناسایی کردند گفت: با توجه به اطلاعات به‌دست‌آمده از متهم، ماموران روز گذشته و در حال گشت زنی در محوطه بیمارستان، وی را مشاهده کردند که بی درنگ وارد عمل شده و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و در بررسی اولیه از متهم ۱۸ عدد کارت عابر دیگران کشف کردند.

ربیس پلیس پیشگیری پایتخت تاکید کرد: متهم ۴۷ساله در تحقیقات اولیه با توجه به ادله و مدارک موجود به جرم خود و سرقت از حساب شهروندان به نحوی که با سواستفاده و با عنوان کمک به سالخوردگان، پس از اخذ کارت عابر آن‌ها اقدام به تعویض کارت و خالی کردن حساب بانکی آن‌ها می‌کرد، اعتراف کرد.

به گفته موقوفه ای، در این خصوص تاکنون ۲۰ نفر از مالباختگان شناسایی شده اند.

وی با اشاره به تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم گفت: متهم در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته است.

417980