کسب ۲ رتبه تک رقمی کنکور سراسری توسط دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد

معاون امور فرهنگی کمیته امداد با بیان اینکه ۲ نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت موفق به کسب رتبه تک رقمی کنکور سراسری شدند، گفت: همچنین ۹ نفر نیز حای رتبه ۲ رقمی در کنکور ۱۴۰۱ شدند که در مجموع ۱۱ نفر رتبه زیر ۱۰۰ را کسب کردند که این رقم در سال گذشته هشت نفر بود.
تصویر کسب ۲ رتبه تک رقمی کنکور سراسری توسط دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت‌الاسلام علی جعفری با اشاره به حمایت کمیته امداد از حدود ۲۸ هزار دانش‌آموز در کنکور سراسری ۱۴۰۱، افزود: از این تعداد ۱۹ هزار و ۶۳۷ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.

وی ادامه داد: ۱۲ هزار و ۸۳۹ نفر در رشته علوم انسانی، ۹۴۸ نفر در رشته ریاضی و ۵۸۵۰ نفر در رشته علوم تجربی مجاز به انتخاب رشته شدند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد با بیان اینکه ۲ نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت موفق به کسب رتبه تک رقمی کنکور سراسری شدند، ادامه داد: همچنین ۹ نفر نیز حای رتبه ۲ رقمی در کنکور ۱۴۰۱ شدند که در مجموع ۱۱ نفر رتبه زیر ۱۰۰ را کسب کردند که این رقم در سال گذشته هشت نفر بود.

جعفری خاطرنشان کرد: ۹۶ نفر از دانش‌آموزان مورد حمایت نیز رتبه سه رقمی کنکور را به دست آوردند.

وی با اشاره به اینکه ۸۸۷ نفر رتبه بین هزار تا پنج هزار را کسب کردند، تاکید کرد: ۲۴۶۳ نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه فرهنگیان شدند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد به برگزاری کلاس‌های تقویتی برای دانش‌آموزان با همکاری موسسات کنکور اشاره کرد و ادامه داد: دانش‌آموزان کنکوری کمیته امداد در آزمون‌های آزمایشی موسسات معتبر کنکور شرکت کردند.

جعفری با بیان اینکه اقدامات مشاوره‌ای، انگیزشی و اطلاع‌رسانی از دیگر برنامه‌ها در حمایت از دانش‌آموزان کنکوری نیازمند بود، گفت: خدمات کمیته امداد در زمینه کنکور سراسری تا مرحله انتخاب رشته ادامه یافت.

417485