تزریق دز یادآور برای معلمان و دانش‌آموزان باید انجام شود

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: تزریق دز یادآور برای همکاران فرهنگی و دانش‌آموزان بالای ۱۲ سال باید انجام شود و وزارت آموزش پرورش هم تمام اهتمام خود را قرار داده تا این کار به درستی انجام شود.
تصویر تزریق دز یادآور برای معلمان و دانش‌آموزان باید انجام شود

به گزارش سایت خبری پرسون، صادق ستاری فرد سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: آموزش و پرورش آمادگی کامل برای شروع سال تحصیلی همراه با آموزش حضوری را دارد، همچنین در این چند روز باقی مانده تا شروع مدارس، کار ثبت نام دانش آموزان و ابلاغ همکاران فرهنگی به پایان خواهد رسید.

وی گفت: امسال کار خوبی در آموزش و پرورش با همکاری مقام عالی وزارت خانه و سازمان برنامه و بودجه به وقوع پیوسته و آن هم این است که بودجه و سرانه دانش آموزی برای تمام مدارس کشور قبل از شروع سال تحصیلی در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش افزود: با استفاده از این سرانه بخشی از اقلام بهداشتی مدارس کل کشور را تامین می‌شود، البته نیاز به همکاری و هم‌افزایی با نهادهایی مثل ستاد اجرایی فرمان امام، وزارت بهداشت، بنیاد مستضعفان و سازمان بسیج دانش‌آموزی است.

ستاری‌فرد با اشاره به تهیه اقلام نوشت افزار مورد نیاز دانش آموزان بیان کرد: در این موضوع سازوکار خوبی پیش بینی شده و دانش‌آموزان از طریق سامانه‌ای که سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در اختیارشان قرار داده ثبت نام می‌کنند و در ابتدای مهر کتاب‌ها را از مدارس دریافت خواهند کرد.

وی با تاکید بر اجرای مصوبه ستاد کرونا ادامه داد: آموزش قطعا حضوری خواهد بود و به طور ویژه داشتن ماسک برای دانش آموزان الزامی است. همچنین تزریق دز یادآور برای همکاران فرهنگی و دانش‌آموزان بالای ۱۲ سال باید انجام شود و وزارت آموزش پرورش هم تمام اهتمام خود را قرار داده تا این کار به درستی انجام شود.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش در پایان با اشاره به ساماندهی سرویس دانش آموزان خاطرنشان کرد: از شهرداری‌ها و نهادهای متولی شهری درخواست کمک داریم که در شهرستان‌ها به کمک مدارس بیایند تا در این موضوع هم با مشکلی روبرو نشویم.

417480