هزینه پیامک بانک‌ها افزایش پیدا کرد؟

در حالیکه برخی از بانک‌ها به مشتریان خود اعلام کرده‌اند که با توجه بخشنامه بانک مرکزی تغییراتی در شیوه محاسبه هزینه پیامک بانکی ایجاد شده است، بانک مرکزی اعلام کرد: هیچگونه بخشنامه مبنی بر افزایش هزینه ارسال پیامک‌ به مشتریان نداده است.
تصویر هزینه پیامک بانک‌ها افزایش پیدا کرد؟

به گزارش سایت خبری پرسون، در حالیکه برخی از بانک‌ها به مشتریان خود اعلام کرده‌اند که با توجه بخشنامه بانک مرکزی تغییراتی در شیوه محاسبه هزینه پیامک بانکی ایجاد شده است، بانک مرکزی اعلام کرد: هیچگونه بخشنامه مبنی بر افزایش هزینه ارسال پیامک‌ به مشتریان نداده است.

به گزارش عرشه آنلاین، برخی از بانک‌ها به مشتریان خود اعلام کردند که «از ابتدای سال ۱۴۰۱ با توجه به بخشنامه بانک مرکزی و با عنایت به تعرفه جدید اپراتورهای تلفن همراه، کارمزد پیامک بر اساس تعداد پیامک واریز و برداشت نزد این بانک محاسبه و هر شش ماه یکبار به ازای هر پیامک ۹۰۰ ریال اخذ می‌شود».

در این زمینه، بانک مرکزی اعلام کرد: پیرو انتشار برخی گزارش‌ها درخصوص بخشنامه ‎بانک مرکزی به بانک‌ها مبنی بر افزایش هزینه ارسال پیامک‌ به مشتریان، به اطلاع می‌رساند بانک مرکزی هیچگونه بخشنامه‌ای در این خصوص نداشته است. لازم به ذکر است آخرین بخشنامه بانک مرکزی در این خصوص، آذر ۱۳۹۹ صادر شده و همچنان معتبر و لازم الاجراست./ ایسنا

417301